Skravletråd April

Føler meg flink i kveld
4dac59b8ec0c6dbd7db7b0ce4db6bb4b
Så fint! Er det vanskelig å strikke sånn?

Så fint! Er det vanskelig å strikke sånn?
Ikke i det hele tatt.
Jeg er nybegynner å får det til.

Knutene lager du ved å stikk høyre pinne inn mellom 2. og 3. maske på venstre pinne, dra ut tråden til garnnøstet og legge løkken fremst på venstre pinne. Strikk løkken sammen med 1. maske på venstre pinne og 2. maske rett.

Fletten er 3 masker vrang, 5 masker rett, 3 masker vrang.
Hver 10. pinne strikker du 3 masker vrang, legger 4 masken over på en annen pinne og legg bak, strikker den neste masken etter de 4 maskene rett. Strikk de 4 maskene på pinnen rett så 3 masker vrang

Hørtes veldig hektisk ut :) men ja man får vite at man drar inn for tidlig ofte ... Hele bare startet av seg selv hjemme :( hadde vært problemer fra uke 9 da morkaken ble dannet. Denne gangen og med N er morkaken tipp topp ❤️
Var jo det :p så kunne ikke dradd inn så mye før :) tror ikke de på sykehuset helt trodde på at jeg var klar fødsel. Satt helt rolig i sengen og riene var ikke like vonde lengre så jeg lagde ikke mye lyd :p

Så det var morkaken sin skyld? Men hvordan oppdaget dere problemer så tidlig som uken 9? Bra at morkaken er bra nå :)

Grill er sommer:D
Vi bruker gass stort sett:)
Ja er sommer :) vi fikk en kulegrill men den ble kastet når. I flyttet hit. Fikk aldri brukt den før det :o vi var ikke så flinke til ø grille ute :)

Går nok veldig snart skal du se :) skjer plutselig :)
Håper det for han har gått langs bord/sofa i en evighet nå og skikkelig lei av en unge som hyler/sutrer seg gjennom kjøpesentre når vi skal ut på ærend fordi han ikke vil sitte i vognen. Og jeg har ikke rygg til å bære så mye på han ihvertfall ikke når vi er ute på ærend og gjerne har vogn, stelleveske og div andre ting md også

Back
Topp