Så fint! Er det vanskelig å strikke sånn?Føler meg flink i kveld
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint! Er det vanskelig å strikke sånn?Føler meg flink i kveld
![]()
Så flink du er. Bruker du mye sykkel som trening?Tok en 8 km sykkeltur før jeg hentet kb i badebursdag
Mannen rydder garasje
God planBlir utedag i morgen![]()
Skal pakke litt bager. Planen nå full avslapping![]()
Flink snuppe da![]()
Siste kampen... Snuppa scoret 5 mål
Så kan jeg få frisk luft ute i morgenGod plan![]()
Klart vi kan!Dere kan da bedre enn dette? ??![]()
Så heldig han er!Har sendt mannen på IKEA så nå gleder jeg meg til han kommer hjem med seng til Lillemor![]()
Søte dereVenter på premieutdeling og leker med kamera....![]()
Noen ganger i uka . Varierer fra 2 -4 gangerSå flink du er. Bruker du mye sykkel som trening?
Hehe. Han er flinkere på slike ting enn jeg erTør du å sende han alene til ikea?![]()
Ikke i det hele tatt.Så fint! Er det vanskelig å strikke sånn?
Ja ikke santSå heldig han er!![]()
Så bra daEr veldig stolt. Hun spilte nå mot to jenter som har mobbet henne mye tidligere. Så hun var klar for å knuse dem på banen som hevn... and she did!!!!
Var jo detHørtes veldig hektisk utmen ja man får vite at man drar inn for tidlig ofte ... Hele bare startet av seg selv hjemme
hadde vært problemer fra uke 9 da morkaken ble dannet. Denne gangen og med N er morkaken tipp topp
![]()
Hva liker de å gjøre da?Aktivisere de to andre![]()
Wow hele leiligheten min det xDNesten 80 kvm så ja![]()
Ja er sommerGrill er sommer
Vi bruker gass stort sett![]()
Håper det for han har gått langs bord/sofa i en evighet nå og skikkelig lei av en unge som hyler/sutrer seg gjennom kjøpesentre når vi skal ut på ærend fordi han ikke vil sitte i vognen. Og jeg har ikke rygg til å bære så mye på han ihvertfall ikke når vi er ute på ærend og gjerne har vogn, stelleveske og div andre ting md ogsåGår nok veldig snart skal du seskjer plutselig
![]()
Han er 15.5 måned. Går langs bord osv men ikke sluppet seg enda. Skikkelig kjedelig når vi skal ut på ærend og han sutrer i vogn og ikke vil sitte i denHvor gammel er han da?
Godt hun sovnet igjen daHun våknet i 3 tiden igjen å skulle ha pupp, men da sovnet hun heldigvis igjen etter ca 30minog våknet igjen kl.7.30
![]()