Her går det i hundre med sure, glade, irriterte, triste, lattermilde, kranglete barnSkikkelig daff lørdag her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det i hundre med sure, glade, irriterte, triste, lattermilde, kranglete barnSkikkelig daff lørdag her![]()
Bra du slapper av litt ogsåHjemme igjen etter basseng, cafe omvisning på hurtigruta polarlys og butikktur. Så slapper vi av litt før vi skal jobbe litt mer med huset.. mannen snakket om å kjøre inn på ikea da..
Det er jo supert!Jada kom bare 15 min for sent
TullehøneHe he nope bare kamera som er sånn
Deilig å slappe av littLå i seng til kl 12:30.
Nå har jeg akkurat spist frokost og sitter og strikker litt.
Skal snart ut og kjøpe nye sko til de eldste
Hva gjør dere?
Men han er lettere enn min som er nesten 12 kg og 14 mndHan veide 10505 gr på 15 måneders kontrollen så begynner å veie litt. Og med liten på vei i tillegg blir det litt ekstra å bære på![]()
Sprek du erTok en 8 km sykkeltur før jeg hentet kb i badebursdag
Mannen rydder garasje
Akkurat nå er det såpebobler på verandaenHva liker de å gjøre da?![]()
Hadde digget en slik tur. (om vi ikke bodde fem timer unna da. Når de har bygget den nye!)Så heldig han er!![]()
Det er jo kjektAkkurat nå er det såpebobler på verandaen![]()
Såpass jaVar jo detså kunne ikke dradd inn så mye før
tror ikke de på sykehuset helt trodde på at jeg var klar fødsel. Satt helt rolig i sengen og riene var ikke like vonde lengre så jeg lagde ikke mye lyd
![]()
Så det var morkaken sin skyld? Men hvordan oppdaget dere problemer så tidlig som uken 9? Bra at morkaken er bra nå![]()
tiden flyr jo!Tja prøver men fikk ikke hvert der på over to år pga jobb osv, prioriterte heller besøksvisum til mannen.
Men etter planen skal vi reise ned hvert år da, var der i oktober og pga graviditet skal vi heller få svigers hit og reise dit neste sommer som en del av permisjonen![]()
Skulle reist i august for trodde det ville ta mye lengre tid å bli gravid på!![]()
Basseng og cafe er fast hver lørdagDere får prøve å slappe litt av![]()
Høres ut som en spennende dag da
PrøverBra du slapper av litt også
Fikk du se babyen? Bra alt er i orden nåSåpass ja
Jepp. Fant det ut etter hun ble født. Veldig glad at de sier det perfekt nå![]()
Får krysse fingrene for detHun er 7måneder nå, og har faktisk begynte å våkne oftere den siste måneden etter vi begynte med litt grøt og moser. Men er vel en overgansfase til hun klarer å spise nok mat, håper jeg.
Ja prøver å unngå å bære for mye men må til av og tilMen han er lettere enn min som er nesten 12 kg og 14 mndmen det er tungt å bære hele tiden. Lettere når de kan stå så slipper man å legge dem helt ned på gulvet. Men det er vell ikke så bra å løfte så mye tungt når man er gravid
![]()
Ja heldigvisFikk du se babyen? Bra alt er i orden nå![]()
Samme herJa prøver å unngå å bære for mye men må til av og til![]()