Skravletråd April

Han veide 10505 gr på 15 måneders kontrollen så begynner å veie litt. Og med liten på vei i tillegg blir det litt ekstra å bære på:p
Men han er lettere enn min som er nesten 12 kg og 14 mnd :p men det er tungt å bære hele tiden. Lettere når de kan stå så slipper man å legge dem helt ned på gulvet. Men det er vell ikke så bra å løfte så mye tungt når man er gravid :)

Var jo det :p så kunne ikke dradd inn så mye før :) tror ikke de på sykehuset helt trodde på at jeg var klar fødsel. Satt helt rolig i sengen og riene var ikke like vonde lengre så jeg lagde ikke mye lyd :p

Så det var morkaken sin skyld? Men hvordan oppdaget dere problemer så tidlig som uken 9? Bra at morkaken er bra nå :)
Såpass ja :)
Jepp. Fant det ut etter hun ble født. Veldig glad at de sier det perfekt nå ❤️

Tja prøver men fikk ikke hvert der på over to år pga jobb osv, prioriterte heller besøksvisum til mannen.
Men etter planen skal vi reise ned hvert år da, var der i oktober og pga graviditet skal vi heller få svigers hit og reise dit neste sommer som en del av permisjonen :D
Skulle reist i august for trodde det ville ta mye lengre tid å bli gravid på! :o
tiden flyr jo! :o
Prøvde der lenge med første eller? :)

Dere får prøve å slappe litt av :)
Høres ut som en spennende dag da
Basseng og cafe er fast hver lørdag :) vi leier det lokale terapibadet for 250 kr for 45 min så vi er der med svigerbror og familien hans.

Fikk sovet litt så kynnerne/takene roet seg. Kjenner det kommer litt nå, men håper og ber om at det ikke tar seg opp som i går. Mannen dro i butikken for å kjøpe middag nå nettopp :)

Hun er 7måneder nå, og har faktisk begynte å våkne oftere den siste måneden etter vi begynte med litt grøt og moser. Men er vel en overgansfase til hun klarer å spise nok mat, håper jeg.
Får krysse fingrene for det:-). Er først nå nylig min har begynt å sove rundt og han er 15.5 måned:-)

Men han er lettere enn min som er nesten 12 kg og 14 mnd :p men det er tungt å bære hele tiden. Lettere når de kan stå så slipper man å legge dem helt ned på gulvet. Men det er vell ikke så bra å løfte så mye tungt når man er gravid :)
Ja prøver å unngå å bære for mye men må til av og til:-)

Back
Topp