Skravletråd April

Skal dere flytte? :)
Flyttet første mars men pga kvalme og div har gamle leiligheten stått halvveis ferdig nesten :p
Og selskapet vi leide av "fant" ikke nye leietakere før en ville flytte inn første mai som da er selvsagt når oppsigelsestiden vår går ut! (sa ifra med en gang vi viste om denne leiligheten men noen med flere poeng hadde sagt ja, så pga omstendigheter fikk vi den men kort varsel og 3 mnd oppsigelse der vi var). Men nå må vi få gjort de siste tingene ;)

Flyttet første mars men pga kvalme og div har gamle leiligheten stått halvveis ferdig nesten :p
Og selskapet vi leide av "fant" ikke nye leietakere før en ville flytte inn første mai som da er selvsagt når oppsigelsestiden vår går ut! (sa ifra med en gang vi viste om denne leiligheten men noen med flere poeng hadde sagt ja, så pga omstendigheter fikk vi den men kort varsel og 3 mnd oppsigelse der vi var). Men nå må vi få gjort de siste tingene ;)
Huff da, kjipt derre :( bra dere er ferdig med leiligheten nå da :)
Edit: snart ;)

helt rart hvordan kvalmen bare kan skylle over en på ett sekund egentlig! *sukk* Plutselig så måtte jeg bare ruse inn på kjøkkenet og varme meg litt mat :o Heldigvis hadde vi rester fra middagen så nå klarer jeg meg vel noen time til... Eller så skal man passe på å legge seg nå før man blir dårlig igjen :(
Jeg som gladde meg sånn til å være gravid men hittil har det bare vært en lang mareritt :(

helt rart hvordan kvalmen bare kan skylle over en på ett sekund egentlig! *sukk* Plutselig så måtte jeg bare ruse inn på kjøkkenet og varme meg litt mat :eek: Heldigvis hadde vi rester fra middagen så nå klarer jeg meg vel noen time til... Eller så skal man passe på å legge seg nå før man blir dårlig igjen :(
Jeg som gladde meg sånn til å være gravid men hittil har det bare vært en lang mareritt :(

Uff, det høres ikke noe særlig ut. Har det vært slik hele svangerskapet? Håper det bedrer seg snart da :)

Uff, det høres ikke noe særlig ut. Har det vært slik hele svangerskapet? Håper det bedrer seg snart da :)
Mja.. Eller nesten, det startet så smått i uke 7 ble sakte verre og verre til uke 9-10. Er i uke 14 nå og sykemeldingen bare fortsetter.
HELDIGVIS, og det er jeg meget glad for, kaster jeg ikke opp, jeg er bare kvalm og tom for energi :)

Back
Topp