Var detHøres deilig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var detHøres deilig ut![]()
God ettermiddagGod morgen alle![]()
Skjønte detGamla gjorde ikke det
Så bra!Jadda fikk brev fra drammen sykehus.
Kb har fått time midt i juli![]()
Nei det var ikke braSå bra!(Har ikke hengt med på tidligere diskusjoner så jeg vet ikke hva der dreier seg om, men jeg antok at det var noe bra
)
Mhm jeg synes detSkjønte detdet var noe møkk..
Det er jo ekstra moroJamen første barnebarnet
![]()
Håper du har hatt en fin dagKb levert å jeg har kommet m3g på jobb
Haha, hvorfor ikke liksomHva finner mannen på når han er alene. Joda. Han kjøper ny bilhaha
Det hadde jeg så absoluttHåper du har hatt en fin dag![]()
Hun blir 4 i mai (noe hun gjerne sier til alle hun møter).Åh sånt er fryktelig irriterende!akkurat fra bhg pleier gutten å bli med, men når vi er i butikken.... Åh hjelpe meg! Han springer frem og tilbake og hylskriker når jeg prøver å holde vognen hans (sånn me flagge på). I det siste har han begynt med å stå ved siden av brødmaskinen når folk skjærer brød i tilfelle han kan stjele en brød-kant som blir liggende
Jeg går ikke på butikken med han nå lenger om vi sier sånn
Han er 3 årHvor gammel er dattra di?
![]()
Huff blir ikke det altfor lenge å vente?Jadda fikk brev fra drammen sykehus.
Kb har fått time midt i juli![]()
Så søtt ❤Som mor, så sønn
Eldste sitter under spisebordet og leser kokebok
Han fant ut jeg har en egen kokebok for barn, og fant mye godtSå søtt ❤
Finner han noen gode oppskrifter?
En ting at det er lengeHuff blir ikke det altfor lenge å vente?
Jaja bare å nære den interessenHan fant ut jeg har en egen kokebok for barn, og fant mye godt![]()
Men det burde de da vel greie! Få legen til å ringe og klage for man putter da vel ikke barn i narkose når det kunne blitt unngått!En ting at det er lenge
En annen ting at fastlegen ba de om å vurdere å legge inn dren på venstre ørey når de fjerner dren på høyre pga 4 ørebetennelser på en mnd som da tyder på at han må ha dren igjen
Vi kan altså risikere å nåtte ha han i narkose 2 ganger på ca 3 mnd
Skulle tro det men ser ikke sånn ut.Men det burde de da vel greie! Få legen til å ringe og klage for man putter da vel ikke barn i narkose når det kunne blitt unngått!