Skravletråd April

Åh sånt er fryktelig irriterende! :p akkurat fra bhg pleier gutten å bli med, men når vi er i butikken.... Åh hjelpe meg! Han springer frem og tilbake og hylskriker når jeg prøver å holde vognen hans (sånn me flagge på). I det siste har han begynt med å stå ved siden av brødmaskinen når folk skjærer brød i tilfelle han kan stjele en brød-kant som blir liggende :P
Jeg går ikke på butikken med han nå lenger om vi sier sånn ;)
Han er 3 år :) Hvor gammel er dattra di? :)
Hun blir 4 i mai (noe hun gjerne sier til alle hun møter).
Og hun vil mye heller leke med barna enn å komme hjem men hun har begynt oppføre seg i butikken etter at jeg ble skikkelig konsekvent på at hvis hun ikke oppførte seg fikk hun ikke noe der lengre, om det så var snakk om yoghurt så ble det tatt tilbake ;)

Men til gjengjeld løper hun gjerne inn i bhg og glemmer å si hadet da ;)

Huff blir ikke det altfor lenge å vente?
En ting at det er lenge
En annen ting at fastlegen ba de om å vurdere å legge inn dren på venstre ørey når de fjerner dren på høyre pga 4 ørebetennelser på en mnd som da tyder på at han må ha dren igjen
Vi kan altså risikere å nåtte ha han i narkose 2 ganger på ca 3 mnd

En ting at det er lenge
En annen ting at fastlegen ba de om å vurdere å legge inn dren på venstre ørey når de fjerner dren på høyre pga 4 ørebetennelser på en mnd som da tyder på at han må ha dren igjen
Vi kan altså risikere å nåtte ha han i narkose 2 ganger på ca 3 mnd
Men det burde de da vel greie! Få legen til å ringe og klage for man putter da vel ikke barn i narkose når det kunne blitt unngått!

Back
Topp