Alltid herlig med alenetid med ett og ett barnDeilig når man kan konsentrere seg om EN unge omgangenmannen bygger lego med en og jeg og andremann lager sjokoladekake
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid herlig med alenetid med ett og ett barnDeilig når man kan konsentrere seg om EN unge omgangenmannen bygger lego med en og jeg og andremann lager sjokoladekake
![]()
Han sa ikke så mye. Ville bare at ønh skulle vurdere detKjedelighva sier fastlegen da?
Det skal bli utrolig herlig å endelig bli ferdig! Få skikkelig system her og fått inn de siste tingene vi trenger og bodd oss litt til før vi kjøper resten av babytingene vi trengerBlir ok godt å bli ferdig![]()
Minst mulig her ogsåMinst mulig håper jeg
Der da?
Navnet skjemmer ingenAlexander Erik Hubertus Bertil , med tiltalsnavn prins Alexander, hertug av Södermanlands![]()
Håper det er litt mer tak i han men at han ikke vil vise irritasjon over kollegaer!Han sa ikke så mye. Ville bare at ønh skulle vurdere det
Ja det vil jeg tro. Når har du termin?Det skal bli utrolig herlig å endelig bli ferdig! Få skikkelig system her og fått inn de siste tingene vi trenger og bodd oss litt til før vi kjøper resten av babytingene vi trenger![]()
Send litt over om du finnerFår se om jeg finner noen reserver her da![]()
Hoff, det blir ikke noe særlig.... Han kan ikke hente hver dag?Hjelper ikke![]()
Blir litt gal og tenker det blir vanskelig med stor mage etterhvert, bare mangelen på energi gjør det ille nok![]()
Glad mannen skal hente imorgen!![]()
Det skal nok gå braTakk søta ❤
En dag klarer du
Er nok en grunn til at han vil ønh skal sjekke det, de er spesialister å det er ikke hanHåper det er litt mer tak i han men at han ikke vil vise irritasjon over kollegaer!
Blir jo bare kalt Alexander til vanlig så er vel greit, noen av navnene er litt spesielle daNavnet skjemmer ingen![]()
God planMinst mulig her også![]()
Skal dere flytte?Skal pakke mer i gamle leiligheten, vi skal nok bruke helga på å vaske ut![]()
Oktober så har god tidJa det vil jeg tro. Når har du termin?
Ja ikke sant velGod plan![]()
Alexander er fint daBlir jo bare kalt Alexander til vanlig så er vel greit, noen av navnene er litt spesielle da![]()
Tror jeg trenger dem selv, skal også på jobb imorgenSend litt over om du finner![]()
Han er ofte ferdig lenge etter vi skal hente så nei, men imorgen skal han studere og jeg jobbe så da passer det best sånnHoff, det blir ikke noe særlig.... Han kan ikke hente hver dag?
Nettopp, men noen eksperter har meninger som andre eksperter er helt uenige i daEr nok en grunn til at han vil ønh skal sjekke det, de er spesialister å det er ikke han