Hei![]()
Hilser på ved avslapping før vi skal ut. Hva står på deres plan idag?
Vi må ut en tur når babyen våkner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei![]()
Regner her ... Skal besøke broren min på ahus og mannen skal planlegge begravelseVi må ut en tur når babyen våkner
Ja var noen år i spenning i grunn. Måtte jo vente tol de fallt ut og nye tenner kom utSå bra!
Ryddig og vaskingHei
Jepp, tror jeg fikk med meg det mesteOppdatert deg nå?![]()
Nøyaktig samme tiden det tar for meg på ferjaEr vel ca to timer og 30 min antar jeg, og jeg må jo kjøre bil hele veien![]()
Og det må du slutte medBare jeg som tviler på megselv![]()
Hehe. Viktig å holde seg oppdatertJepp, tror jeg fikk med meg det meste![]()
Ble rundstykker med eggerøre, bacon og stekte poteterKos deg
Hva spiser du?
Jeg fikk innlegg nr 20 000Ja noe hadde hvert rart om dere ikke hadde greid det![]()
Ja jeg så det ;-)Og med dette innlegget nådde vi 20'![]()
Ikke lett det derTja noen få ting..Men så er det dette med flere måltider om dagen da![]()
Uff da, stakkars lille JHuff, i dag var vi på tivoli her i byen, og storebror og jeg skulle kjøre radiobil. Rett etter at vi hadde begynt å kjøre krasjet vi front mot en bil og storebror slo munnen sin inn i min hånd på rattet så han begynte å blø veldig fra munnen.
Vi måtte bare avbryte og gå ut.
Heldigvis var det den løse tanna (som har vært løs et par mnd nå) som fikk seg en trøkk. Nå er den blitt veldig løs, så håper den detter ut snart nå.
Men vi måtte bare dra hjem, han var jo tilsølt med blod både i ansiktet og på hendene.
Flaks vi hadde gjort unna det meste som var der før det skjedde.
Å nei!Da var badet vaska ned!
Gutt som våknet med vondt i magen. Akkurat ferdig på do og på vei ut av badet så begynte han å spy som en grishadde et håp om at vi hadde sluppet unna spysjuken men den gang ei!
Blir en lang natt for gutten. Krysser fingrene for at ikke gutt nr to begynner også![]()
Vi rydder.. kb tørker støv, jeg legger sammen klærGod ettermiddag, hva bedriver dere med?
Her sover lille U og mannen, eldsten er ute og leker, frøkna leker oppe og jeg prøver å skjønne en strikkeoppskrift
Har også endelig sluttet å snø, la seg heldigvis ikke
Vi burde ha skiftet dekk på SorteBill selv, men i morges snødde det igjenVi rydder.. kb tørker støv, jeg legger sammen klær
Mannen skufter dekk
Æsj så kjedeligVi burde ha skiftet dekk på SorteBill selv, men i morges snødde det igjen![]()
Håper natta gikk fint?Omsider i seng etter en hektisk vakt. Håper mini sover greit i natt, han har visst småsutret og trengt litt kos ila kvelden