Den ligger på før svangerskapIkke at jeg har noe med det, men ble veldig nysgjerrig på hva den tråden handla om. Klarer ikke finne den, ligger den på et åpen forum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger på før svangerskapIkke at jeg har noe med det, men ble veldig nysgjerrig på hva den tråden handla om. Klarer ikke finne den, ligger den på et åpen forum?
Ikke at jeg har noe med det, men ble veldig nysgjerrig på hva den tråden handla om. Klarer ikke finne den, ligger den på et åpen forum?
Litt men ikke i nærheten av det derEr egentlig en trøst for regner med du har opplevd en del her inne![]()
Egentlug burde alle svare nå menJa, jeg fant den. Var veldig mange innlegg, så lett å skjønne at det var diskutert der..
Skjønte det ;-)Forrige innlegg skulle være quoted her...
Travel dag hos dere da
Her ble det en langtur og tur på posten
Og mathandel.. Så var det plutselig kveld![]()
Det var da unødvendig, selv om miss_30 ikke akkurat er så hyggelig alltid hun heller....Ja den. Så lette hun opp to tråder miss_30 hadde laget for en stund siden.
Det skjønner jeg godt![]()
Planer for imorgen da?
Aldri opplevd jeg heller...Mest ufine og sjokkerende jeg har opplevd. Hvis det er det samme for deg så sier det en god del for du har vært her myyyye lengre enn meg!
Jamer ro og avslapping da
dagen har gått så fort.. Hva har du gjort i dag?
![]()
Leste litt det der jeg og...Aldri opplevd jeg heller...
Unødvendig jaDet var da unødvendig, selv om miss_30 ikke akkurat er så hyggelig alltid hun heller....
Titter innom, har spilt the sims i noen timer nåEndelig hjemmehar fått langt lille J så nå skal jeg snart legge meg sjæl også
![]()
Er det tivoli i byen...??Huff, i dag var vi på tivoli her i byen, og storebror og jeg skulle kjøre radiobil. Rett etter at vi hadde begynt å kjøre krasjet vi front mot en bil og storebror slo munnen sin inn i min hånd på rattet så han begynte å blø veldig fra munnen.
Vi måtte bare avbryte og gå ut.
Heldigvis var det den løse tanna (som har vært løs et par mnd nå) som fikk seg en trøkk. Nå er den blitt veldig løs, så håper den detter ut snart nå.
Men vi måtte bare dra hjem, han var jo tilsølt med blod både i ansiktet og på hendene.
Flaks vi hadde gjort unna det meste som var der før det skjedde.
Uff da. Håper det går bra med han nåHuff, i dag var vi på tivoli her i byen, og storebror og jeg skulle kjøre radiobil. Rett etter at vi hadde begynt å kjøre krasjet vi front mot en bil og storebror slo munnen sin inn i min hånd på rattet så han begynte å blø veldig fra munnen.
Vi måtte bare avbryte og gå ut.
Heldigvis var det den løse tanna (som har vært løs et par mnd nå) som fikk seg en trøkk. Nå er den blitt veldig løs, så håper den detter ut snart nå.
Men vi måtte bare dra hjem, han var jo tilsølt med blod både i ansiktet og på hendene.
Flaks vi hadde gjort unna det meste som var der før det skjedde.
Jepp, ved grevekøkka og ankerskogen ;-)Er det tivoli i byen...??
Stakars storebror da. Enda godt det 'bare' var løstanna!