Skravletråd April

Ikke at jeg har noe med det, men ble veldig nysgjerrig på hva den tråden handla om. Klarer ikke finne den, ligger den på et åpen forum?

Ligger på før svangerskapet

Da var siste barn på vei i seng

Huff, i dag var vi på tivoli her i byen, og storebror og jeg skulle kjøre radiobil. Rett etter at vi hadde begynt å kjøre krasjet vi front mot en bil og storebror slo munnen sin inn i min hånd på rattet så han begynte å blø veldig fra munnen.
Vi måtte bare avbryte og gå ut.

Heldigvis var det den løse tanna (som har vært løs et par mnd nå) som fikk seg en trøkk. Nå er den blitt veldig løs, så håper den detter ut snart nå.

Men vi måtte bare dra hjem, han var jo tilsølt med blod både i ansiktet og på hendene.
Flaks vi hadde gjort unna det meste som var der før det skjedde.

Huff, i dag var vi på tivoli her i byen, og storebror og jeg skulle kjøre radiobil. Rett etter at vi hadde begynt å kjøre krasjet vi front mot en bil og storebror slo munnen sin inn i min hånd på rattet så han begynte å blø veldig fra munnen.

Heldigvis var det den løse tanna (som har vært løs et par mnd nå) som fikk seg en trøkk. Nå er den blitt veldig løs, så håper den detter ut snart nå.

Men vi måtte bare dra hjem, han var jo tilsølt med blod både i ansiktet og på hendene.
Er det tivoli i byen...??
Stakars storebror da. Enda godt det 'bare' var løstanna!

Uff da. Håper det går bra med han nå

Da var badet vaska ned!
Gutt som våknet med vondt i magen. Akkurat ferdig på do og på vei ut av badet så begynte han å spy som en gris :o hadde et håp om at vi hadde sluppet unna spysjuken men den gang ei!
Blir en lang natt for gutten. Krysser fingrene for at ikke gutt nr to begynner også :o

Omsider i seng etter en hektisk vakt:-). Håper mini sover greit i natt, han har visst småsutret og trengt litt kos ila kvelden

Back
Topp