Tusen takkGod bedring
Vi har hentet en sofa hos min pappa idaghan bor 2 timer unna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring
Vi har hentet en sofa hos min pappa idaghan bor 2 timer unna..
Atte var??? :-oDet kan du si. Men godt flere av innleggenr ble redigert. Etterpå gikk altså den ene brukeren der og lette opp ei av de andre sine gamle tråder for å slenge dritt
Ååå, jeg har gått glipp av noe skjønner jeg :-oKlarte fint å la være!
Makan!
Skjedde i nattAtte var??? :-o
Denne tråden har gått meg hus forbi :-o
Skjedd nylig???
Det var ikke meg de gikk på men hadde rapportert om ukke andre gjorde detHuff høres ikke greit ut. Sagt i fra til moderator hvis det er samme som gjør det flere ganger?
Håper de følges med littSkikkelig ufint!
Oppdatert deg nå?Klarte fint å la være!
Makan!
Det er bra!Klarte fint å la være!
Makan!
Nei var før svangerskap jeg reagerte på. Den ble også redigertFør svangerskapet har jeg ikke vært.
Men prestetråden var da vel ikke så gal???
Skjedde mye i natt så det ut som.Atte var??? :-o
Denne tråden har gått meg hus forbi :-o
Skjedd nylig???
Forrige innlegg skulle være quoted her...Aldri hørt om![]()
Smakt enda?
Men du kan rapportere der du har opplevd ? Leste masse i sted. Ble litt for mye for meg å følge med påDet var ikke meg de gikk på men hadde rapportert om ukke andre gjorde det
Håper de følges med litt
Så fin den ble
Var det den med hvilken opprinnelse de hadde som tok av med miss_30? Og så var det ikke bare bare Bernt som gikk til angrep på miss_30 i hennes tråd???Nei var før svangerskap jeg reagerte på. Den ble også redigert
Er vel ca to timer og 30 min antar jeg, og jeg må jo kjøre bil hele veienVeldig enkelt for meg
Hvor lang tid bruker du til Strømstad?
Bare jeg som tviler på megselvNope, aldri gjort!![]()
Tja noen få ting..Men så er det dette med flere måltider om dagen daÆsj daingenting som frister?
Kos degSmågodt og potetgull ;-)
Ja får håpe det!Det var ikke meg de gikk på men hadde rapportert om ukke andre gjorde det
Håper de følges med litt
Ja den. Så lette hun opp to tråder miss_30 hadde laget for en stund siden.Var det den med hvilken opprinnelse de hadde som tok av med miss_30? Og så var det ikke bare bare Bernt som gikk til angrep på miss_30 i hennes tråd???