Jeg gleder meg til å vise dereGleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg til å vise dereGleder meg
Hehe. Skal ikke være enkelt neiNei det er helt fantastisk!!
Men når den andre foreldren kommer hjem etterpå blir det ALLTID feil, uansett hvordan man gjør det.
Ringer man ikke på dørklokken og bare går inn hylskriker han. Er den personen allerede hjemme når han kommer fra bhg blir han halvhysterisk på gårdsplassen fordi han skulle være først. Om vi er hjemme og pappaen kommer, bruker jeg å si "nå kommer det nok noen" å da springer gutten til døren overlykkelig, men når pappaen kommer opp trappa blir han så sint å smeller igjen døra "du får ikke kom inn!" .... Det er ikke lett med en 3 åring alle ganger
Men han blir veldig fort glad igjen da![]()
Ah, det er jo kjekt!Jeg husker ikke helt, men mener jeg var på RH en gang i uken og sjekket.
Ikke noe problem da den ligger bare 10 minutter å gå fra jobben
Ja,det er godt når man føler man får noe ut av dageneJadeilig
![]()
Ikea er fint! Vil du dele hvilket kjøkken?Kjøkkenet er fra ikea![]()
Bildet er tattJa, anbefaler det skikkelig.![]()
Ja jeg tok det for 4 år siden. Husker jeg gruet meg nå voldsomt, lå på baderomsgulvet å skrek kvelden føre fordi jeg syntes livet var urettferdig når jeg måtte gjøre noe så grusomtDet gikk så bra i dag, så slipper heldigvis noe mer dette svangerskapet!Har du tatt sånn glukosebelastningstest før?
Hadde det med frøkna, i det svangerskapet hvor jeg spiste super sunt fra første stund, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog.Da hadde du det i ett av svangerskapene eller?
Det er jo bra daJeg målte det faktisk ikke, men de sier den gjør det.
Hadde hvertfall ingen symptomer på det
AbsoluttJa,det er godt når man føler man får noe ut av dagene![]()
Akkurat nåNår legger kb seg da?![]()
Kan ta et bilde å legge ut her i skravletråden i kveld, gutta holder på å ha på plass benkeplater, oppvaskkum, ovner og div nåIkea er fint! Vil du dele hvilket kjøkken?Jakter inspirasjon om dagen!
![]()
De barna altsåMen det er bare de dagene han er borte hele dagen
Ellers er det stort sett mamma mamma![]()
Fascinerende da! At det skulle slå ut når du passet sånn på.Hadde det med frøkna, i det svangerskapet hvor jeg spiste super sunt fra første stund, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog.
I de til andre hvor jeg spiste "hva babyen ville ha" - mye godter og ikke så veldig sunt, da fikk jeg det ikke
Ja, kjenner til det :/Absoluttspesielt etter flere mnd hvor man har både vært sengeliggende og slitt med å bevege seg
![]()
Hehe. God natt til kbAkkurat nå![]()
Kanskje kroppen min er laget for å leve av sjokoladeFascinerende da! At det skulle slå ut når du passet sånn på.
Så kjedelig daUff lille snuppa har feber og er skikkelig plaga etter vaksine i dag. Sovna med en gang hu traff senga