Skravletråd April

Nei det er helt fantastisk!! :)
Men når den andre foreldren kommer hjem etterpå blir det ALLTID feil, uansett hvordan man gjør det.
Ringer man ikke på dørklokken og bare går inn hylskriker han. Er den personen allerede hjemme når han kommer fra bhg blir han halvhysterisk på gårdsplassen fordi han skulle være først. Om vi er hjemme og pappaen kommer, bruker jeg å si "nå kommer det nok noen" å da springer gutten til døren overlykkelig, men når pappaen kommer opp trappa blir han så sint å smeller igjen døra "du får ikke kom inn!" .... Det er ikke lett med en 3 åring alle ganger :P
Men han blir veldig fort glad igjen da ;)
Hehe. Skal ikke være enkelt nei ;)

Det gikk så bra i dag, så slipper heldigvis noe mer dette svangerskapet! :) Har du tatt sånn glukosebelastningstest før?
Ja jeg tok det for 4 år siden. Husker jeg gruet meg nå voldsomt, lå på baderomsgulvet å skrek kvelden føre fordi jeg syntes livet var urettferdig når jeg måtte gjøre noe så grusomt :P
Etterpå flira jeg av meg selv for det var jo ikke så fælt som jeg hadde forestilt meg. Men jeg er allikevel utrolig glad at jeg har gått ned i vekt og slipper det denne gang!

Da hadde du det i ett av svangerskapene eller?
Hadde det med frøkna, i det svangerskapet hvor jeg spiste super sunt fra første stund, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog.
I de til andre hvor jeg spiste "hva babyen ville ha" - mye godter og ikke så veldig sunt, da fikk jeg det ikke

Ikea er fint! Vil du dele hvilket kjøkken? :) Jakter inspirasjon om dagen! :)
Kan ta et bilde å legge ut her i skravletråden i kveld, gutta holder på å ha på plass benkeplater, oppvaskkum, ovner og div nå :)

Hadde det med frøkna, i det svangerskapet hvor jeg spiste super sunt fra første stund, trente og gikk jevnlig til ernæringsfysiolog.
I de til andre hvor jeg spiste "hva babyen ville ha" - mye godter og ikke så veldig sunt, da fikk jeg det ikke
Fascinerende da! At det skulle slå ut når du passet sånn på.

Jeg skal strikke litt, titter innom nå og da :)

Back
Topp