Da sover de godt i nattJa de var veldig fornøydfant frem syklene og de fikk vaska de. Så var de i full vigør
de er litt sliten nå kan man si
![]()
Er de eneggede eller toeggede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sover de godt i nattJa de var veldig fornøydfant frem syklene og de fikk vaska de. Så var de i full vigør
de er litt sliten nå kan man si
![]()
Ja det er nok bestNei får satse på døden er opptatt![]()
Det føles magisk de få gangene det skjerJadet gjør det. Plutselig er det en lykke om ungen sover til 0630 liksom!
![]()
Haha, huff da..Du vet du er på bærtur når du skal skrive ring føden og i stedet skriver ring døden![]()
Det er ingen dum ideFinnes løsningerhihi
Tenkte kanskje vi skulle lage maten selv. Sparer en del på det![]()
Sykla du utenfor stiene da?Å man sykler på stiene![]()
Hadde heller blokkert detDet nr hadde jeg hvertfall ikke lagret
EneggedeDa sover de godt i natt
Er de eneggede eller toeggede?
Hehe ja tror det kan være lurtHaha, huff da..Blir godt å hvile litt i kveld da, skjønner jeg
![]()
Skjønner det, greit å få fordelt utgiftene utover uansettdet er ikke før til neste år, for vil gjerne ha med broren minper dags dato er han alt for dårlig til det....
funnet reisen vår med barna til 40.000 all inclusice og fotograf som jeg skal bestille etter hvert. ellers har jeg ikke kommet så langt enda med priser. kun skrevet ned hva vi trenger basic![]()
Det var veldig godtÅåh, jeg vil og grille!
Å? Jeg har detMen må ha paviljong ser jeg
Så kjedeligGaa ute etter sånn lettvektsjakke til kb fea hm men utsolgt på nett.
Butikken på senteret hadde ikke tatt de inn engang..
Høres ut som en lur planTror vi tar menighetshuset så kan vi heller spandere en dyrere hotell natt når festen er over![]()
Ja tre nattevakter på rad nåVært på nattevakt i natt? Nettopp kommet hjem etter å ha vært hele dagen ute vi![]()
Det var veldig godt med noe annet enn mikro mat..Hadde såå lyst å grille i dag
Jaa. Har bare lyst på mer jegDet er snadder![]()
Haha, vær så god!Hvis ikke kommer jeg og strammer ham opp![]()
Det går i grunn greit det også. Gleder meg til å få barnebarn jegHaha, ja vi har nok begynt å bli voksne![]()
ÅåjaDet føles magisk de få gangene det skjerHaha!