Det finnes ikke bedre etter en lang dagGleder meg til gutta her skal legge seg ogsåda kan jeg ligge paddeflat på sofaen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det finnes ikke bedre etter en lang dagGleder meg til gutta her skal legge seg ogsåda kan jeg ligge paddeflat på sofaen
![]()
Veeldig godt.det er godtskal ha lassagne idag vi
![]()
Det er egentlig jeg og. Men klarer ikke lengre å være våken etter midnattHan er nok det![]()
det er ikke før til neste år, for vil gjerne ha med broren minBryllup er dyrt... vi brukte over 80.000 for over 8 år siden
Man kan jo spare noen kroner om man er tidlig ute og sånn da tenker jeg![]()
Men må ha paviljong ser jegSå koselig![]()
Ååh, jeg vil og grille!Tatt fram grillen! Skal bare grille pølse men det er bedre enn fjordland![]()
Lenge siden vi har hatt detjasynes det passet idag
![]()
Hehe, det er rart hvordan alt forandres etter man får barnDet er egentlig jeg og. Men klarer ikke lengre å være våken etter midnatt![]()
Sånn er nok helt vanlig. Akkurat som at andrr gjør det hos dereEnkelte er det vesentlig å påpeke likevel, enten for egne eller andres barn, jevnlig.
Mine barn ser dessuten til å glemme det de selv har lært når de er sammen med andre. ting de aldri finner på når de bare er de to. Som de likevel uten å nøle et sekund gjør sammen med andre.
JaHehe, det er rart hvordan alt forandres etter man får barn![]()
Hadde såå lyst å grille i dagTatt fram grillen! Skal bare grille pølse men det er bedre enn fjordland![]()
Nei det er det ikke! Holder på med det samme selvdeilig når det blir sånn![]()
akkurat nå driver jeg å prøver å få en oversikt over hva bryllupet vil kosteikke så lett der altså
![]()
Hadde du en fin sykkeltur?Tatt ut hagemøbler
Ryddet litt
Vært på sykkeltur
Amen til detDet finnes ikke bedre etter en lang dag![]()
Ja men ble sliten. Lå jo trær overalt....Hadde du en fin sykkeltur?
Hehe. God treningsøkt med andre ordJa men ble sliten. Lå jo trær overalt....
Haha, nei det er ikke sikkertdet blir lyd av våre to også ja.
Bare ikke SÅÅÅÅ mye.