Skravletråd April

Da har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timer :p vondt i beina!! Dere gjort på i dag??
spreka :) kun vært inne og slappet av idag. lekt med duplo og sett på serier med snuppa :)

Da har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timer :P vondt i beina!! Dere gjort på i dag??
Det var en produktiv dag:)
Jeg har gjort litt husarbeid inne, barna har lekt mye ute. Nå er de eldste hentet av pappaen sin, mini og junior skal legge seg og vi voksne skal lage oss god mat og bare slappe av resten av kvelden:)

Enig i de reglene der.

Enkelte er det vesentlig å påpeke likevel, enten for egne eller andres barn, jevnlig.
Mine barn ser dessuten til å glemme det de selv har lært når de er sammen med andre. ting de aldri finner på når de bare er de to. Som de likevel uten å nøle et sekund gjør sammen med andre.

Det var en produktiv dag:)
Jeg har gjort litt husarbeid inne, barna har lekt mye ute. Nå er de eldste hentet av pappaen sin, mini og junior skal legge seg og vi voksne skal lage oss god mat og bare slappe av resten av kvelden:)
Gleder meg til gutta her skal legge seg også :P da kan jeg ligge paddeflat på sofaen :P

følte at jeg trengte en :D kroppen har gått med konstante kynnere siden jeg var inne for sjekk, så tror kroppen min har vært sliten :)
Jeg på min side er glad for å ha kunne vært aktiv i dag :) selvom bekkenet og beina klager ;)
Lenge siden sist jeg har vært såpass oppegående :D

God ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOL :o holy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.
Gratulerer med overstått fest :)

Tatt fram grillen! Skal bare grille pølse men det er bedre enn fjordland :p

Jeg på min side er glad for å ha kunne vært aktiv i dag :) selvom bekkenet og beina klager ;)
Lenge siden sist jeg har vært såpass oppegående :D
deilig når det blir sånn :D
akkurat nå driver jeg å prøver å få en oversikt over hva bryllupet vil koste :) ikke så lett der altså :p

deilig når det blir sånn :D
akkurat nå driver jeg å prøver å få en oversikt over hva bryllupet vil koste :) ikke så lett der altså :p
Bryllup er dyrt... vi brukte over 80.000 for over 8 år siden :o
Man kan jo spare noen kroner om man er tidlig ute og sånn da tenker jeg :)

Back
Topp