Skravletråd April

Vi pleide å ha det slik at jeg sov meg gjennom både alarmer og om han vekka meg, mens han våkna av alt.

Etter vi ble foreldre er rollene bytta helt om. Han sover gjennom alt om jeg ikke vekker(selv da skjønner han lite:p) mens jeg våkner av smokken faller ut :p
Akkurat slik er jeg og, mannen har forsåvidt vært håpløs å få opp om morgenen hele tiden. Litt dumt, for jeg får liksom aldri hvilt ordentlig:p

Vi har regler inne men ute bryr jeg meg svært lite.

Vi har bittelitt regler på trampolina, som går på sikkerhet.

Også en generell regel om å ikke utestenge, være greie, og, vel, ja for jentungen (og venninna) at det ikke er ok å gå fra hus til hus og be om sjokolade. Selv om naboen er grei som bare det. I fjor sommer fikk de to også regelen om at det er faktisk ikke lov til å leke med hageslangen. På en varm sommerdag setter jeg glatt på spreder og lar dem leke med det de vil av vann, det er ikke det altså.

Reelt sett også "man plukker ikke blomster i blomsterbed (og tråkker ikke i dem heller)" (naboene sine, vi har ikke blomsterbed selv), "man stikker ikke vekk uten å gi beskjed", "vi tisser ikke i hagen" og en hel haug med andre, så joda, vi har regler ute også vi. Som jeg faktisk ønsker at også besøkende unger skal overholde, innen rimlighetens grenser.

Også en generell regel om å ikke utestenge, være greie, og, vel, ja for jentungen (og venninna) at det ikke er ok å gå fra hus til hus og be om sjokolade. Selv om naboen er grei som bare det. I fjor sommer fikk de to også regelen om at det er faktisk ikke lov til å leke med hageslangen. På en varm sommerdag setter jeg glatt på spreder og lar dem leke med det de vil av vann, det er ikke det altså.

Reelt sett også "man plukker ikke blomster i blomsterbed (og tråkker ikke i dem heller)" (naboene sine, vi har ikke blomsterbed selv), "man stikker ikke vekk uten å gi beskjed", "vi tisser ikke i hagen" og en hel haug med andre, så joda, vi har regler ute også vi. Som jeg faktisk ønsker at også besøkende unger skal overholde, innen rimlighetens grenser.
Ja akkurat på trampolina har vi regler da

Driver å lager til ute på verandaen jeg.
Så hyggelig. Jeg mangler en plante på uteplassen vår og skal lage te lys glass å ha på bordet. .. må bare vente på at glassene er tørka:)

God ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOL :o holy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.

God ettermiddag dere!
Vi fikk en BILSTOL :eek: holy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.

Gratulerer med vel overstått vellykket fest :)

God ettermiddag dere!
Vi fikk en BILSTOL :eek: holy shit!
Så deilig da. Godt det har vært en fin dag

Enig i de reglene der.

Da har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timer :P vondt i beina!! Dere gjort på i dag??

God ettermiddag dere!
Vi fikk en BILSTOL :o holy shit!
Så herlig :D

titter innom mens jeg venter på middagen :) tydeligvis er N veldig sliten idag, for henne sover en del idag. har prøvd å vekke henne men hun bare kolapser sammen :( sovet 2 timer nå...

hva gjør dere? :)

funnet perfekte reisen etter bryllupet vårt neste år :D sa kan ikke vente med å kunne reserve den reisen

noen som har vært på zakynthos?

Back
Topp