Skravletråd April

Ja, jeg er faktisk veldig asosial vanligvis... tilbringer mye tid med dere her inne eller hjemme på.kvelden så det er godt med en og annen sånn kveld for meg også :)
Samme som her det:) liker meg best hjemme, men en venninnekveld innimellom er helt topp❤️

Fant du noe fint å kjøpe?:D
Ja fikk en haug med klær til den lille altfor mye nytt. Så fant jeg noen utskjæringer og blikk plate. Så har jeg lagt inn bud på noen småting som jeg for beskjed om om jeg vant i morgen

Mulig det. Her stiger i alle fall lydnivået når de er sammen. For å si det sånn, her var fire unger en dag, og jeg tenkte at en fra eller til skulle vi ikke merke.... Vel, det gjorde vi definitivt. veldig. Min er ikke uskyldig i det, han blir langt med høylytt han også sammen med denne kompisen, men at den ungen selv har et lyd og aktivitetsnivå som merkes er heller ikke tvil om.
Men kan jo hende du er øitt mer fintfølende også da ;)
Har man rolige barn bøir man ofte det.

Det er ikke så mye konflikter dem imellom, konfliktene går egentlig mer mot søstra, som heldigvis løste det ved å oppsøke nabojenta. Og mot meg da, som jeg løste ved å trille tur med babyen og overlate det til mannen å forklare at her i huset at vi visse regler ved trampolinebruk. Ja, og elegant fikk de mat ut i stedet for å ha dem inne for å spise, våre to er oppdradd til at alle barn sitter ved bordet til barna er ferdige å spise, og deretter takker for maten og ber om å få gå fra. Og spesielt mellomste blir da urolig og klagende, mens eldste evt rusler selv, når denne karen ikke sitter ved bordet til han selv er ferdig engang. Det har ikke skjedd en eneste gang at han klarer sitte ved bordet til han er ferdig å spise, han må hankes inn mange ganger. Enklere å gi dem ei skive i hånda ut. Jeg verdsetter nemlig ikke mat over halve stua fordi han ikke kan sitte ved bordet og spise. Det forvirrer også hunden som vet at hun skal ligge stille så lenge vi spiser, når noen da vandrer omkring og legger igjen smuler til henne....

Sleng da på at jeg er trøtt pga baby som ikke sov så særlig mye mellom 4 og 6 så var det langt enklere at de spiste ute og så gikk jeg tur,
Bra dere fant en løsning med nabojente og trilletur:)
Alle har ikke samme bordskikken som oss selv:P merker store variasjoner når gutta har med kamerater hjem.. Jeg er også klar på at vi sitter ved bordet til vi er ferdig, venter på de andre, takker osv:)

Hva er det med menn? Han kom seg aldri opp før jeg var lys våken:o
Det er ikke enkelt nei, trøsten er at det går heldigvis over:)
Vi pleide å ha det slik at jeg sov meg gjennom både alarmer og om han vekka meg, mens han våkna av alt.

Etter vi ble foreldre er rollene bytta helt om. Han sover gjennom alt om jeg ikke vekker(selv da skjønner han lite:p) mens jeg våkner av smokken faller ut :p

Bra dere fant en løsning med nabojente og trilletur:)
Alle har ikke samme bordskikken som oss selv:p merker store variasjoner når gutta har med kamerater hjem.. Jeg er også klar på at vi sitter ved bordet til vi er ferdig, venter på de andre, takker osv:)
Men bare dor å sagt det. Man kan godt ha regler hjemme men ikke sikkert de blir fulgt borte likevel

Back
Topp