Lykke til med den store dagen idagGod morgen dameridag skal vi ha navnefest for min lille prinsesse
Nå er det straks avsted til Oslo rådhus hvor det skal være sermoni for alle navnebarna
Ha en strålende lørdag alle sammen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med den store dagen idagGod morgen dameridag skal vi ha navnefest for min lille prinsesse
Nå er det straks avsted til Oslo rådhus hvor det skal være sermoni for alle navnebarna
Ha en strålende lørdag alle sammen.
Er ganske slitsomt jaHøres heavy ut!![]()
Hva er det med menn? Han kom seg aldri opp før jeg var lys våkenÅåh, føler med deg! De tannfrembruddene er så tunge!!
Hehe, deilig daSkulle se film og skravle litt i går, endte opp med å sove på sofaen!![]()
Ja det er jo typiskHun var våken nesten til halv tiOg våkna til vanlig tid kl 06.
Så deilig å sove lengeGod morgen folkens :-D
Jeg ble vekt 9.15 :-D
Kan jo være de er annerledes der borte enn hos dere da
Trampolina er oppe her og.Sånn. Da har vi trampoline i hagen i år også. Og desverre om jeg skal si det sånn, så ringte kompisen til eldste mens vi holdt på. Jeg sa at han kunne komme, heller at vår skulle gå før vi hadde fått den opp. Men lyd, aktivitet og konfliktnivået er derved fem hakk opp. Hvordan kan de der si at vår sønn er en så grei gutt, ikke noe problem å ha på besøk i timesvis? Jeg blir nemlig sliten av de to der sammen i en time jeg.
Ungeskrål i hagen hører med. Men jeg foretrekker på et vis de som kjenner og innretter seg etter våre regler
det blir lyd av våre to også ja.Trampolina er oppe her og.
Og her blir det nok lyd av mine to![]()
Så bra! Du jobber i da?Heldigvis fått tatt meg en time på øya![]()
Så koseligJa, det var en kjempe kveldvi var 3 stk som pratet og snakket hele kvelden
![]()
Alenetid er stasEndelig dro døm på hytta. Da har vi litt alenetid før maling av kjøkken
Ja, jeg er faktisk veldig asosial vanligvis... tilbringer mye tid med dere her inne eller hjemme på.kvelden så det er godt med en og annen sånn kveld for meg ogsåSå koseligdeilig å være litt sosial
![]()
Trampoline er gøySånn. Da har vi trampoline i hagen i år også. Og desverre om jeg skal si det sånn, så ringte kompisen til eldste mens vi holdt på. Jeg sa at han kunne komme, heller at vår skulle gå før vi hadde fått den opp. Men lyd, aktivitet og konfliktnivået er derved fem hakk opp. Hvordan kan de der si at vår sønn er en så grei gutt, ikke noe problem å ha på besøk i timesvis? Jeg blir nemlig sliten av de to der sammen i en time jeg.
Ungeskrål i hagen hører med. Men jeg foretrekker på et vis de som kjenner og innretter seg etter våre regler
Hva og til hvem?Yey konfirmasjonsgave innkjøpt
Fant du noe fint å kjøpe?Da var man kommet seg hjem fra to loppemarked og stallen![]()
Trampoline er gøyikke fått opp vår ennå...
Kan være veldig slitsomt med gutter i den alderen og konflikterhåper det roet seg etterhvert..
For et liggeunderlag?!Nei 1900![]()