Skravletråd April

God morgen damer :) idag skal vi ha navnefest for min lille prinsesse :)
Nå er det straks avsted til Oslo rådhus hvor det skal være sermoni for alle navnebarna :)

Ha en strålende lørdag alle sammen.
Lykke til med den store dagen idag:D

Kan jo være de er annerledes der borte enn hos dere da

Mulig det. Her stiger i alle fall lydnivået når de er sammen. For å si det sånn, her var fire unger en dag, og jeg tenkte at en fra eller til skulle vi ikke merke.... Vel, det gjorde vi definitivt. veldig. Min er ikke uskyldig i det, han blir langt med høylytt han også sammen med denne kompisen, men at den ungen selv har et lyd og aktivitetsnivå som merkes er heller ikke tvil om.

25 av 100 kilometer gått.

Ja, jeg er lurt med på en sånn der 10 mil i april, og nå altså 1/4 ferdig. Leder i det minste på min bror da.

Sånn. Da har vi trampoline i hagen i år også. Og desverre om jeg skal si det sånn, så ringte kompisen til eldste mens vi holdt på. Jeg sa at han kunne komme, heller at vår skulle gå før vi hadde fått den opp. Men lyd, aktivitet og konfliktnivået er derved fem hakk opp. Hvordan kan de der si at vår sønn er en så grei gutt, ikke noe problem å ha på besøk i timesvis? Jeg blir nemlig sliten av de to der sammen i en time jeg.

Ungeskrål i hagen hører med. Men jeg foretrekker på et vis de som kjenner og innretter seg etter våre regler
Trampolina er oppe her og.
Og her blir det nok lyd av mine to :-P

Så koselig:D deilig å være litt sosial❤️
Ja, jeg er faktisk veldig asosial vanligvis... tilbringer mye tid med dere her inne eller hjemme på.kvelden så det er godt med en og annen sånn kveld for meg også :)

Jeg punkterte idag, for første gang :o

Sånn. Da har vi trampoline i hagen i år også. Og desverre om jeg skal si det sånn, så ringte kompisen til eldste mens vi holdt på. Jeg sa at han kunne komme, heller at vår skulle gå før vi hadde fått den opp. Men lyd, aktivitet og konfliktnivået er derved fem hakk opp. Hvordan kan de der si at vår sønn er en så grei gutt, ikke noe problem å ha på besøk i timesvis? Jeg blir nemlig sliten av de to der sammen i en time jeg.

Ungeskrål i hagen hører med. Men jeg foretrekker på et vis de som kjenner og innretter seg etter våre regler
Trampoline er gøy:D ikke fått opp vår ennå...
Kan være veldig slitsomt med gutter i den alderen og konflikter:) håper det roet seg etterhvert..

Trampoline er gøy:D ikke fått opp vår ennå...
Kan være veldig slitsomt med gutter i den alderen og konflikter:) håper det roet seg etterhvert..

Det er ikke så mye konflikter dem imellom, konfliktene går egentlig mer mot søstra, som heldigvis løste det ved å oppsøke nabojenta. Og mot meg da, som jeg løste ved å trille tur med babyen og overlate det til mannen å forklare at her i huset at vi visse regler ved trampolinebruk. Ja, og elegant fikk de mat ut i stedet for å ha dem inne for å spise, våre to er oppdradd til at alle barn sitter ved bordet til barna er ferdige å spise, og deretter takker for maten og ber om å få gå fra. Og spesielt mellomste blir da urolig og klagende, mens eldste evt rusler selv, når denne karen ikke sitter ved bordet til han selv er ferdig engang. Det har ikke skjedd en eneste gang at han klarer sitte ved bordet til han er ferdig å spise, han må hankes inn mange ganger. Enklere å gi dem ei skive i hånda ut. Jeg verdsetter nemlig ikke mat over halve stua fordi han ikke kan sitte ved bordet og spise. Det forvirrer også hunden som vet at hun skal ligge stille så lenge vi spiser, når noen da vandrer omkring og legger igjen smuler til henne....

Sleng da på at jeg er trøtt pga baby som ikke sov så særlig mye mellom 4 og 6 så var det langt enklere at de spiste ute og så gikk jeg tur,

Back
Topp