Håper du fikk sove igjenJeg er våken midt i natten, men det er ikke baby. Får prøve å sove litt til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du fikk sove igjenJeg er våken midt i natten, men det er ikke baby. Får prøve å sove litt til.
Da hadde jeg også vært sur...I seng 1 etter senvakt igår. Og tvunget opp før 6 idag. Jeg er trøtt og sur. Fikk ikke lov å sove lenge idag av mannen tydeligvis...
Nei gjør ikke detFår du ikke til det?
Kan jo være de er annerledes der borte enn hos dere daSånn. Da har vi trampoline i hagen i år også. Og desverre om jeg skal si det sånn, så ringte kompisen til eldste mens vi holdt på. Jeg sa at han kunne komme, heller at vår skulle gå før vi hadde fått den opp. Men lyd, aktivitet og konfliktnivået er derved fem hakk opp. Hvordan kan de der si at vår sønn er en så grei gutt, ikke noe problem å ha på besøk i timesvis? Jeg blir nemlig sliten av de to der sammen i en time jeg.
Ungeskrål i hagen hører med. Men jeg foretrekker på et vis de som kjenner og innretter seg etter våre regler
Fant du noe på loppemarked?Da var man kommet seg hjem fra to loppemarked og stallen![]()
Liggeunderlag som er ønsketHva har du kjøpt?![]()
Neida bare ærligDu er nå søt da![]()
God ettermiddagGod morgen alle!
Planer for lørdagen?
Puuh...godt å høreHar til i kveld nå da![]()
Liggeunderlag som er ønsket
Dør litt av prisen
Helt klartNattevaktshelg... Det må være de kjipeste helgene?
Nei 1900Åh, var det det som egentlig ville kostet rundt 1000?
Hårreisende pris i så fall :O
Nyt solaGod morgen! Tror jammen vi har sol i dag jeg. Passer meg bra![]()
Nei 1900![]()
UrkDa har mini vært en kjapp tur i dusjen. Hadde en skikkelig dritt bleie som jeg ikke unner noen men som sikkert flere med bleiebarn har opplevd:-/