Lolo
Forumet er livet
Hihi, flytte den daStolen min står dumt til merker jeg. Ingen sol på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, flytte den daStolen min står dumt til merker jeg. Ingen sol på den
Akkurat slik er jeg og, mannen har forsåvidt vært håpløs å få opp om morgenen hele tiden. Litt dumt, for jeg får liksom aldri hvilt ordentligVi pleide å ha det slik at jeg sov meg gjennom både alarmer og om han vekka meg, mens han våkna av alt.
Etter vi ble foreldre er rollene bytta helt om. Han sover gjennom alt om jeg ikke vekker(selv da skjønner han lite) mens jeg våkner av smokken faller ut
![]()
Vi har regler inne men ute bryr jeg meg svært lite.
Stolen min står dumt til merker jeg. Ingen sol på den
Er litt stor til å flyttes påHihi, flytte den da![]()
Ja akkurat på trampolina har vi regler daVi har bittelitt regler på trampolina, som går på sikkerhet.
Også en generell regel om å ikke utestenge, være greie, og, vel, ja for jentungen (og venninna) at det ikke er ok å gå fra hus til hus og be om sjokolade. Selv om naboen er grei som bare det. I fjor sommer fikk de to også regelen om at det er faktisk ikke lov til å leke med hageslangen. På en varm sommerdag setter jeg glatt på spreder og lar dem leke med det de vil av vann, det er ikke det altså.
Reelt sett også "man plukker ikke blomster i blomsterbed (og tråkker ikke i dem heller)" (naboene sine, vi har ikke blomsterbed selv), "man stikker ikke vekk uten å gi beskjed", "vi tisser ikke i hagen" og en hel haug med andre, så joda, vi har regler ute også vi. Som jeg faktisk ønsker at også besøkende unger skal overholde, innen rimlighetens grenser.
Så hyggelig. Jeg mangler en plante på uteplassen vår og skal lage te lys glass å ha på bordet. .. må bare vente på at glassene er tørkaDriver å lager til ute på verandaen jeg.
God ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOLholy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.
Så deilig da. Godt det har vært en fin dagGod ettermiddag dere!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Må nok ha noen planter vi også etterhvertSå hyggelig. Jeg mangler en plante på uteplassen vår og skal lage te lys glass å ha på bordet. .. må bare vente på at glassene er tørka![]()
Tusen takkGratulerer med vel overstått vellykket fest![]()
Det var en kjempe fin dagSå deilig da. Godt det har vært en fin dag
Enig i de reglene der.Vi har bittelitt regler på trampolina, som går på sikkerhet.
Også en generell regel om å ikke utestenge, være greie, og, vel, ja for jentungen (og venninna) at det ikke er ok å gå fra hus til hus og be om sjokolade. Selv om naboen er grei som bare det. I fjor sommer fikk de to også regelen om at det er faktisk ikke lov til å leke med hageslangen. På en varm sommerdag setter jeg glatt på spreder og lar dem leke med det de vil av vann, det er ikke det altså.
Reelt sett også "man plukker ikke blomster i blomsterbed (og tråkker ikke i dem heller)" (naboene sine, vi har ikke blomsterbed selv), "man stikker ikke vekk uten å gi beskjed", "vi tisser ikke i hagen" og en hel haug med andre, så joda, vi har regler ute også vi. Som jeg faktisk ønsker at også besøkende unger skal overholde, innen rimlighetens grenser.
Helt santSlike ting smaker sjelden godt![]()
Han mer kvelds og nattmenneske da?Akkurat slik er jeg og, mannen har forsåvidt vært håpløs å få opp om morgenen hele tiden. Litt dumt, for jeg får liksom aldri hvilt ordentlig![]()
Så herligGod ettermiddag dere!
Chili con carneHva lager du?