Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sprekaDa har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timervondt i beina!! Dere gjort på i dag??
Han er nok detHan mer kvelds og nattmenneske da?
Det var en produktiv dagDa har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timervondt i beina!! Dere gjort på i dag??
Deilig med slike dager dasprekakun vært inne og slappet av idag. lekt med duplo og sett på serier med snuppa
![]()
følte at jeg trengte enDeilig med slike dager da![]()
Ja, det var vist for lite luft...Oj såpassja
Så koseligDriver å lager til ute på verandaen jeg.
Håper den bare trenger litt tid på å komme segDen var helt på jordet i går starta appen helt uten videre. I dag lagger den ikke en gang så jeg er spent
Kan absolutt forstå gleden din,enda jeg bor i rotetHurra! Første strøk på kjøkkenet malt. Snart flytter vi hjem!
Enig i de reglene der.
Det håper jeg ogsåHåper den bare trenger litt tid på å komme seg![]()
Gleder meg til gutta her skal legge seg ogsåDet var en produktiv dag
Jeg har gjort litt husarbeid inne, barna har lekt mye ute. Nå er de eldste hentet av pappaen sin, mini og junior skal legge seg og vi voksne skal lage oss god mat og bare slappe av resten av kvelden![]()
Jeg på min side er glad for å ha kunne vært aktiv i dagfølte at jeg trengte enkroppen har gått med konstante kynnere siden jeg var inne for sjekk, så tror kroppen min har vært sliten
![]()
Gratulerer med overstått festGod ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOLholy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.
deilig når det blir sånnJeg på min side er glad for å ha kunne vært aktiv i dagselvom bekkenet og beina klager
Lenge siden sist jeg har vært såpass oppegående![]()
Bryllup er dyrt... vi brukte over 80.000 for over 8 år sidendeilig når det blir sånn![]()
akkurat nå driver jeg å prøver å få en oversikt over hva bryllupet vil kosteikke så lett der altså
![]()
Det er braDet var en kjempe fin dagkost oss masse.
Tatt ut hagemøblerDa har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timervondt i beina!! Dere gjort på i dag??