Jepp. Med mindre vi finner på noe lurtDa blir det DYRT![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Med mindre vi finner på noe lurtDa blir det DYRT![]()
Hadde jeg ikke orka. Hjemme er det kaos nå. Ikke plass i senga til å sove en gangKan absolutt forstå gleden din,enda jeg bor i rotet![]()
Ja de var veldig fornøydGlade barn vil jeg tro?!
Lekt med barn her ogsåute og inne. Nå straks jobb
![]()
Hehe. Sikkert litt lettere når det blir tørtVeldig god. Bløtt og grusomt i grunn. Tror jeg venter øitt før neste skautur![]()
Håper ikke jeg hellerUff da. Håper man ikke kan ringe den
Finnes løsningerJepp. Med mindre vi finner på noe lurt![]()
Nei får satse på døden er opptattHuff dahåper ikke noen svarer der
![]()
Å man sykler på stieneHehe. Sikkert litt lettere når det blir tørt![]()
Absolutt.Enkelte er det vesentlig å påpeke likevel, enten for egne eller andres barn, jevnlig.
Mine barn ser dessuten til å glemme det de selv har lært når de er sammen med andre. ting de aldri finner på når de bare er de to. Som de likevel uten å nøle et sekund gjør sammen med andre.
Det nr hadde jeg hvertfall ikke lagretHåper ikke jeg heller![]()
Akkurat aånn er det. Å så er det forskjell på barn. Noen leker høylytt, andre helt stille.Absolutt.
Tror barn lett glemmer seg når de leker. Leken tar dem på en måte.
Det er snadderChili con carne![]()
Så braFått meg en time med henne![]()
Oi, det er imponerende!Ikke vi heller.. Men kanskje i morgen når babyen sover? I fjor satte jeg den opp alene 6 mnd på vei, så må vel klare det med 10 mnd baby og![]()
Vært på nattevakt i natt? Nettopp kommet hjem etter å ha vært hele dagen ute viGod dag
Nettopp stått opp jeg![]()
Ja synes detUrkgreit å spyle av seg i dusjen da
![]()
Ja de tester grenser hele tidenDet handler vel mer om at man lett lar seg rive med og ikke minst at de fleste prøver seg for å se om det går