Oi hvor bor dere?Heldigvis har de nettopp pussa opp lokalet her i nærheten og det kan vi låne gratis. Så er nok mat og alkohol som blir dyrt her!
Vi skal ikke ha venner på middag annet enn forlovere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi hvor bor dere?Heldigvis har de nettopp pussa opp lokalet her i nærheten og det kan vi låne gratis. Så er nok mat og alkohol som blir dyrt her!
Ja er litt forskjellHaha, ja det er en vesentlig forskjell![]()
Litt utenfor bergen.Oi hvor bor dere?![]()
Vi skal ikke ha venner på middag annet enn forlovere![]()
Jeg punkterte idag, for første gang![]()
Froster og lakker dem bare. Ikke sikker på om jeg skal ha mønster eller ikke på dem ennåSpennende! Hvordan skal du lage dem??
Da blir det DYRTLitt utenfor bergen.
Vi blir til å gjøre det på samme måte. Men har latterlig stor familie da![]()
Trampoline er gøyikke fått opp vår ennå...
Kan være veldig slitsomt med gutter i den alderen og konflikterhåper det roet seg etterhvert..
Vi har bittelitt regler på trampolina, som går på sikkerhet.
Også en generell regel om å ikke utestenge, være greie, og, vel, ja for jentungen (og venninna) at det ikke er ok å gå fra hus til hus og be om sjokolade. Selv om naboen er grei som bare det. I fjor sommer fikk de to også regelen om at det er faktisk ikke lov til å leke med hageslangen. På en varm sommerdag setter jeg glatt på spreder og lar dem leke med det de vil av vann, det er ikke det altså.
Reelt sett også "man plukker ikke blomster i blomsterbed (og tråkker ikke i dem heller)" (naboene sine, vi har ikke blomsterbed selv), "man stikker ikke vekk uten å gi beskjed", "vi tisser ikke i hagen" og en hel haug med andre, så joda, vi har regler ute også vi. Som jeg faktisk ønsker at også besøkende unger skal overholde, innen rimlighetens grenser.
God ettermiddag dere!
Wow for en vellykket navnefest.
Vi fikk en BILSTOLholy shit!
Vi som hovedsakelig ønsket oss penger til stol så fikk vi hele stolen av J sin gudmor og familie.
Wooow. For en fantastisk dag.
Glade barn vil jeg tro?!Da har bilen fått seg en vask og ungene fått opp trampolinen. Vært ute med ungene i sju timervondt i beina!! Dere gjort på i dag??
Aldri vært der desverretitter innom mens jeg venter på middagentydeligvis er N veldig sliten idag, for henne sover en del idag. har prøvd å vekke henne men hun bare kolapser sammen
sovet 2 timer nå...
hva gjør dere?
funnet perfekte reisen etter bryllupet vårt neste årsa kan ikke vente med å kunne reserve den reisen
noen som har vært på zakynthos?
Veldig god. Bløtt og grusomt i grunn. Tror jeg venter øitt før neste skauturHehe. God treningsøkt med andre ord![]()
Så deilig med grillmatTatt fram grillen! Skal bare grille pølse men det er bedre enn fjordland![]()
Uff da. Håper man ikke kan ringe denDu vet du er på bærtur når du skal skrive ring føden og i stedet skriver ring døden![]()
Vi hqr hatt 7 stk... mye lydHaha, nei det er ikke sikkert
Har ikke hatt 5 stk på en gang her før
Men 4, og det ble også masse lyd![]()
Spreke duHjemme fra sykkeltur i skauen
Sliiiiiiten
Det handler vel mer om at man lett lar seg rive med og ikke minst at de fleste prøver seg for å se om det gårNeida, vet jo det
Men de fleste oppfører seg vel bedre borte enn hjemme?![]()
Huff daDu vet du er på bærtur når du skal skrive ring føden og i stedet skriver ring døden![]()
Vi må egt male gjerdet...Så kos :-D
Vår må vaskes først før vi kan sette opp noe møbler... Men satt opp nede i hagen ;-)
Hvis ikke kommer jeg og strammer ham oppFår se om det blir å skje da![]()