TakkTakk det samme til deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTakk det samme til deg![]()
Hihi...er nok sånn hos mangeHaha sånn var mamma også, min eldste bror sin babybok er sikkelig detaljert, mens min og han mellomste broren min, not so much
Å lillebroren min også, eller halvbror er det, masse film og bilder av barndommen hansmens vi som er eldre i søsken flokken, barndommen vår ble ikke like godt domumentert
![]()
Ååå så misunnelig jeg er på deg! Ønsker deg en trivelig helg uansettHipp hurra for det
Endelig jobbehelg!![]()
Sov godtda skal jeg sove litt jeg så snakkes senere søtiser <3
Oi, så flink du er!Hurraa! Da har jeg tatt mine 50 sit ups og squats. Må huske å tøye ut nå![]()
Så flott den virker igjenHa nei faktisk ikke ...noe jeg må skaffe meg nå funker den for øyeblikket![]()
Greier benøvelser bare. Lår, rumpe, leggerHvordan får du til å gjøre noe i det hele tatt med baby i sele på magenjeg klarer så vidt å bøye meg ned
![]()
Så flink du har værtHus noe rydda, kjøkken tatt, oppvaskmaskin tatt, lunsj inntatt for meg og frøkna. Og begge har bada/dusja. Nå er hun på 2 lur og jeg må ordne meg til jobb kl 3![]()
Flink du er:-DHurraa! Da har jeg tatt mine 50 sit ups og squats. Må huske å tøye ut nå![]()
God tur og kos dereMen da bør jeg gjøre meg klar til å dra til barselstreffet med bil da, Skal ta med vogna i tilfelle vi ender med å trille en tur på treff. OG i den ligger jo hun pr nå og sover, må flytte henne over i bilstol og få vogna i bilen.
Passer supertÅ det passer fint
Du er effektivHus noe rydda, kjøkken tatt, oppvaskmaskin tatt, lunsj inntatt for meg og frøkna. Og begge har bada/dusja. Nå er hun på 2 lur og jeg må ordne meg til jobb kl 3![]()
Må få gjort noe før jobb. Men hun sov bare 20 minutter så rakk ikke ordne håret daSå flink du har vært
Tusen takkDu er effektiv
Ha en fin dag på jobb!
TakkOi, så flink du er!![]()
TakkFlink du er:-D