NettoppEr trossalt fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NettoppEr trossalt fredag![]()
Flink!! Har gjort noen øvelser med frøkna i sele på magen. Men det er tungvint da, og er jo ikke alle type øvelser som egner seg å gjøre med baby på magen heller. Men jeg har i hvert fall gjort noeHurraa! Da har jeg tatt mine 50 sit ups og squats. Må huske å tøye ut nå![]()
God dag snuppaEn liten god morgen fra det store utland
Oi, det er et stykke å gå!Den har gjemt seg.
Jeg teller på knappene om vi skal gå på treff.
Men det et nesten halvannen time å gå sier Google. Det er helt ok. Problemet er at det et jo da halvannen time hjem også...
Takk for dettakk for det, og like måde![]()
Merkelig at mat kan bli så kjedeligÅh, desverre... har det på akkurat samme måte for tida... er desverre lite kreativ på kjøkkenet![]()
Jeg bruker samsung g versjonene de har alltid vært vanntette og holdbare men sg6e er Ikke vanntett fant jeg ut![]()
Kos dereMen da bør jeg gjøre meg klar til å dra til barselstreffet med bil da, Skal ta med vogna i tilfelle vi ender med å trille en tur på treff. OG i den ligger jo hun pr nå og sover, må flytte henne over i bilstol og få vogna i bilen.
Det er braDu inspirerte meg her om dagen![]()
He he det er det nok ikkeJepp, er ikke ofte jeg ser slike kommentarer![]()
Å det passer fintNettoppen avslappende dag!
Nå er hun høyt og lavt, 9 mnd gammelSå artig, og nå er ho altså overalter pappan i permisjon eller jobber dere begge ?
Hvordan får du til å gjøre noe i det hele tatt med baby i sele på magenFlink!! Har gjort noen øvelser med frøkna i sele på magen. Men det er tungvint da, og er jo ikke alle type øvelser som egner seg å gjøre med baby på magen heller. Men jeg har i hvert fall gjort noe![]()
Greit å hjelpe tilSnill du er![]()
Sov godtda skal jeg sove litt jeg så snakkes senere søtiser <3
Fant ut at sg7e er vanntett så den står på listaHaha, ja da er det ikke så greit nei![]()
Fant ut at sg7e er vanntett så den står på lista