Skravletråd April

Haha! Ja, tacofredag har liksom blit en innkjørt tradisjon hos mange ;)
Jeg og samboer har vært sammen i fem år. Og siden vi flytta sammen for 4,5 år siden har tacofredag kun utgått ved ferier eller middager hvor vi ikke selv har kontroll på maten. Det vil si kanskje 52 fredager i løpet av den perioden :o

Kanskje like greit :) pumper du fortsatt til sykehuset?
Ja, jeg gjør det.

Kan holde på til hun er et halvt år
Hun er ikke mer enn 3,5 mnd så jeg fortsetter litt til. De har manko på givere for tiden, så da kan jeg ikke slutte.

Hurraa! Da har jeg tatt mine 50 sit ups og squats. Må huske å tøye ut nå :p

Håper den kommer seg! Ei venninne av meg mista sin i do før jul, og den funker som bare det nå :p
IPhone 5 hun da
Hehe. Joda nå funker den firbeinte øyeblikket :) kjempe glad har Samsung g6e

Jeg og samboer har vært sammen i fem år. Og siden vi flytta sammen for 4,5 år siden har tacofredag kun utgått ved ferier eller middager hvor vi ikke selv har kontroll på maten. Det vil si kanskje 52 fredager i løpet av den perioden :o
Åj, seriøst! Haha, spist mye taco dere da pleier dere å variere mye i hva dere har på eller.

Men da bør jeg gjøre meg klar til å dra til barselstreffet med bil da, Skal ta med vogna i tilfelle vi ender med å trille en tur på treff. OG i den ligger jo hun pr nå og sover, må flytte henne over i bilstol og få vogna i bilen.

Skaffa meg min første smarttelefon i fjor januar, har alltid pleid å være litt vel uforsiktig med mobiler. Men HTC'en jeg kjøpte lever i beste velgående uten en eneste ripe. Blitt ganske imponert over holdbarheten på den.
Jeg bruker samsung g versjonene de har alltid vært vanntette og holdbare men sg6e er Ikke vanntett fant jeg ut :)

Tacofredag to dager på rad liksom :P Nei, det kan jo bli litt mye ;) hva skal dere spise idag da?
Aner ikke!! Er så matlei og klarer ikke helt å være så kreativ med middager lengre :P noen tips?

Men da bør jeg gjøre meg klar til å dra til barselstreffet med bil da, Skal ta med vogna i tilfelle vi ender med å trille en tur på treff. OG i den ligger jo hun pr nå og sover, må flytte henne over i bilstol og få vogna i bilen.
Kos dere på barseltreff :)

Back
Topp