Håper jeg slipper tacofredag i dag for det hadde vi i gårHaha! Ja, tacofredag har liksom blit en innkjørt tradisjon hos mange![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg slipper tacofredag i dag for det hadde vi i gårHaha! Ja, tacofredag har liksom blit en innkjørt tradisjon hos mange![]()
Jeg og samboer har vært sammen i fem år. Og siden vi flytta sammen for 4,5 år siden har tacofredag kun utgått ved ferier eller middager hvor vi ikke selv har kontroll på maten. Det vil si kanskje 52 fredager i løpet av den periodenHaha! Ja, tacofredag har liksom blit en innkjørt tradisjon hos mange![]()
Vi kan ha både tacotirsdag og fredag i samme uke viHåper jeg slipper tacofredag i dag for det hadde vi i går![]()
Ja, jeg gjør det.Kanskje like greitpumper du fortsatt til sykehuset?
Får så halsbrann av taco nå så blir stort sett to middager når vi har tacoVi kan ha både tacotirsdag og fredag i samme uke vi![]()
Så flink du erHurraa! Da har jeg tatt mine 50 sit ups og squats. Må huske å tøye ut nå![]()
Hehe. Joda nå funker den firbeinte øyeblikketHåper den kommer seg! Ei venninne av meg mista sin i do før jul, og den funker som bare det nå
IPhone 5 hun da
Ha nei faktisk ikke ...noe jeg må skaffe meg nå funker den for øyeblikketOg ikke forsikring?![]()
Mobilen funker haha #happyBunnyGreit å sjekke det ut ja.
Det meste faller inn under der ;-)
Åj, seriøst! Haha, spist mye taco dere da pleier dere å variere mye i hva dere har på eller.Jeg og samboer har vært sammen i fem år. Og siden vi flytta sammen for 4,5 år siden har tacofredag kun utgått ved ferier eller middager hvor vi ikke selv har kontroll på maten. Det vil si kanskje 52 fredager i løpet av den perioden![]()
Jeg bruker samsung g versjonene de har alltid vært vanntette og holdbare men sg6e er Ikke vanntett fant jeg utSkaffa meg min første smarttelefon i fjor januar, har alltid pleid å være litt vel uforsiktig med mobiler. Men HTC'en jeg kjøpte lever i beste velgående uten en eneste ripe. Blitt ganske imponert over holdbarheten på den.
Tacofredag to dager på rad liksomHåper jeg slipper tacofredag i dag for det hadde vi i går![]()
Du inspirerte meg her om dagenSå flink du er![]()
Aner ikke!! Er så matlei og klarer ikke helt å være så kreativ med middager lengreTacofredag to dager på rad liksomNei, det kan jo bli litt mye
hva skal dere spise idag da?
Kos dere på barseltreffMen da bør jeg gjøre meg klar til å dra til barselstreffet med bil da, Skal ta med vogna i tilfelle vi ender med å trille en tur på treff. OG i den ligger jo hun pr nå og sover, må flytte henne over i bilstol og få vogna i bilen.
Åh, desverre... har det på akkurat samme måte for tida... er desverre lite kreativ på kjøkkenetAner ikke!! Er så matlei og klarer ikke helt å være så kreativ med middager lengrenoen tips?
Ikke santDefinitivt, og etter fødselen har jeg jo endelig energi til å orke å gjøre ting i tillegg![]()
Jepp, er ikke ofte jeg ser slike kommentarerHa ha det var nok lurt