ikke jeg heller ! Kan vel ikke være godt ?
ja veldig snill![]()
Flinka![]()
Fiskekaker i brun saus du ikke har hørt om?
Det er jo snadder! Med kokte poteter og gulrot til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke jeg heller ! Kan vel ikke være godt ?
ja veldig snill![]()
Flinka![]()
Aner ikkeikke jeg heller ! Kan vel ikke være godt ?
ja veldig snill![]()
Flinka![]()
Ja okJa, når jeg er gravid såsover så dårlig på natten,men tar det igjen på dagtid
![]()
God kveldHalloooo på dere!!![]()
Jeg er glad i pasta, men aner ikke hva jeg skal ha til av grønnsaker og slikt
God at han tar vare på deg ♡absolutt![]()
Hei kjæresynd jeg ikke fikk møtt deg når jeg var nedom, men du logga aldri på
![]()
Jepp var detDet er jo deiligkiwi?
I brunsaus? Det ar jeg aldri hørt![]()
Jeg plages med bekkenet,så jeg har rett å slett så vondt at jeg ikke finner noe god stilling, på dagtid er det mye det samme men da kan jeg sovne til tven eller lignende. Det distraherer megJa okJa, huff..ikke bare bare å være gravid. Ikke alltid man får til å slappe av eller sove når man har lyst og trenger det. Godt du får til å sove på dagen da. Noe spes som plager på natta eller?
Ja ok dånn å forstå ja.. HuffJeg plages med bekkenet,så jeg har rett å slett så vondt at jeg ikke finner noe god stilling, på dagtid er det mye det samme men da kan jeg sovne til tven eller lignende. Det distraherer meg![]()
høres ikke godt utFiskekaker i brun saus du ikke har hørt om?
Det er jo snadder! Med kokte poteter og gulrot til![]()
jeg åAner ikketenker i grunn nei
![]()
JaGod at han tar vare på deg ♡
flink du erVeldog fint! Men har ingen oppskrift, så blir mye sånn prøving og feiling. Tar tid det og. Men blir nok bra til slutt
Ikke godt men bra det løsnet seg;-). Håper gubben her snart er hjemme slik han kan massere korsryggen min før jeg sovnerjeg skrek så det var ikke så deilig der og da, men nå så løste det seg i magen og lillegutt er aktiv igjen![]()
her var det noe jeg hadde klart å låse i ryggen og i nakken som gjorde det, for så fort mannen løsnet det full actionHusker jeg var inne på føden pga lite liv. Jeg hadde veldige bekkensmerter og smertene overdøyvde bevegelsene til lillegull på et vis.. Ctg sa iallefall babyen hadde det utmerket.
Det hørtes ikke dumt ut neiEr en oppskrift jeg fant i et blad en gang tilbake. Kjøpe fersk pasta, laksefilet, fersk mozzarella og pesto. Kok pasta og stek laksen. Køl ut vannet fra pastaen og ha oppi oppkuttet mozzarella og laks i kasserollen. Og server med pesto. Er så godt og enkelt og jenta våres digger det!![]()
hørtes ut som han drepte meg *ler*Ikke godt men bra det løsnet seg;-). Håper gubben her snart er hjemme slik han kan massere korsryggen min før jeg sovner![]()
Hei på degHalloooo på dere!!![]()
JaEr så kjedelig å miste masker!
Du får sette han i arbeidhørtes ut som han drepte meg *ler*satser på det
han må massere leggene og tærne mine ellers får jeg ikke sove i natt det vet han
![]()