Skravletråd April

Ja, når jeg er gravid så :p sover så dårlig på natten,men tar det igjen på dagtid :p
Ja ok:) Ja, huff..ikke bare bare å være gravid. Ikke alltid man får til å slappe av eller sove når man har lyst og trenger det. Godt du får til å sove på dagen da. Noe spes som plager på natta eller?

Jeg er glad i pasta, men aner ikke hva jeg skal ha til av grønnsaker og slikt

Er en oppskrift jeg fant i et blad en gang tilbake. Kjøpe fersk pasta, laksefilet, fersk mozzarella og pesto. Kok pasta og stek laksen. Køl ut vannet fra pastaen og ha oppi oppkuttet mozzarella og laks i kasserollen. Og server med pesto. Er så godt og enkelt og jenta våres digger det! :D

Ja ok:) Ja, huff..ikke bare bare å være gravid. Ikke alltid man får til å slappe av eller sove når man har lyst og trenger det. Godt du får til å sove på dagen da. Noe spes som plager på natta eller?
Jeg plages med bekkenet,så jeg har rett å slett så vondt at jeg ikke finner noe god stilling, på dagtid er det mye det samme men da kan jeg sovne til tven eller lignende. Det distraherer meg :)

Jeg plages med bekkenet,så jeg har rett å slett så vondt at jeg ikke finner noe god stilling, på dagtid er det mye det samme men da kan jeg sovne til tven eller lignende. Det distraherer meg :)
Ja ok dånn å forstå ja.. Huff :( Ikke gøy!

Husker jeg var inne på føden pga lite liv. Jeg hadde veldige bekkensmerter og smertene overdøyvde bevegelsene til lillegull på et vis.. Ctg sa iallefall babyen hadde det utmerket.
her var det noe jeg hadde klart å låse i ryggen og i nakken som gjorde det, for så fort mannen løsnet det full action :D

Er en oppskrift jeg fant i et blad en gang tilbake. Kjøpe fersk pasta, laksefilet, fersk mozzarella og pesto. Kok pasta og stek laksen. Køl ut vannet fra pastaen og ha oppi oppkuttet mozzarella og laks i kasserollen. Og server med pesto. Er så godt og enkelt og jenta våres digger det! :D
Det hørtes ikke dumt ut nei :)

Ikke godt men bra det løsnet seg;-). Håper gubben her snart er hjemme slik han kan massere korsryggen min før jeg sovner:)
hørtes ut som han drepte meg *ler* :p satser på det :) han må massere leggene og tærne mine ellers får jeg ikke sove i natt det vet han :p

Back
Topp