Skravletråd April

Sitter og strikker og strikker og strikker. Har en genser til mannen jeg enda ikke er ferdig med. Fikk fullstendig stans etter at minsten ble født og nu prøver jeg å ta meg opp igjen o_O

Altså. Dilemma! Faren til mitt barnet mitt som er på vei, har en bror som sliter selv med å få barn. Broren å kjæresten har nylig satt inn egg for å prøve. De er veldig følsomme på området, men jeg kjenner jeg blir så provosert! Skal ikke vi/jeg få glede meg over spiren i magen? Verden stopper ikke opp! Å nå vil ikke min mann fortelle det til broren før de vet om eggene sitter. Men hva om de ikke gjør det da?
Jeg er fortvilet- for katta må ut av sekken på ett vis! :/

Hvis det enda er tidlig hos deg så kan man jo bare vente litt da.. Om pappaen mener det er det rette. Men samtidig må jo nyheten ut før eller senere.. Hjelper det for de å
Slippe nyheten rett etter de kanskje har funnet ut egget ikke festet seg? Man skal selvsagt tenke på seg selv men av og til går det ann å tenke litt på de andre og. Iallefall når det kun er snakk om dager/uke.

Sitter og strikker og strikker og strikker. Har en genser til mannen jeg enda ikke er ferdig med. Fikk fullstendig stans etter at minsten ble født og nu prøver jeg å ta meg opp igjen o_O
Hvilken genser er det da:)?

Skulle strikke ermene på genseren til dattera, men så mista jeg tusen masker :/ blir litt motløs når det skjer. Hvilken genser strikker du?

liker ikke at lillegutt blir påvirket av vondter :/ han sparker mindre, men det er klare spark fra han når han sparker :D

Husker jeg var inne på føden pga lite liv. Jeg hadde veldige bekkensmerter og smertene overdøyvde bevegelsene til lillegull på et vis.. Ctg sa iallefall babyen hadde det utmerket.

Hahaha! Ja, det var vel stemmene deres som var det største støymomentet, liksom :D Så bra du har godt sovehjerte da :)
Ja, når jeg er gravid så :p sover så dårlig på natten,men tar det igjen på dagtid :p

vi får se hvordan det blir over helgen så kutter ved ned til en time :) åja hehe :p
ikke sant :) det er søren meg ikke lett å få av...
Ja, det er bare å prøve seg fram :) 30 min annenhver dag hadde vi tilslutt og ingen i helgen :p

Back
Topp