Det er braVar på jobb fra 14.40 og til 16.30
Gikk greit.
Håper hodepinen er helt vekk i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braVar på jobb fra 14.40 og til 16.30
Gikk greit.
JaLurt![]()
La gutta gjøre jobben![]()
Så snill han er da <3ja![]()
Jepp følger med
Altså. Dilemma! Faren til mitt barnet mitt som er på vei, har en bror som sliter selv med å få barn. Broren å kjæresten har nylig satt inn egg for å prøve. De er veldig følsomme på området, men jeg kjenner jeg blir så provosert! Skal ikke vi/jeg få glede meg over spiren i magen? Verden stopper ikke opp! Å nå vil ikke min mann fortelle det til broren før de vet om eggene sitter. Men hva om de ikke gjør det da?
Jeg er fortvilet- for katta må ut av sekken på ett vis! :/
Hvilken genser er det daSitter og strikker og strikker og strikker. Har en genser til mannen jeg enda ikke er ferdig med. Fikk fullstendig stans etter at minsten ble født og nu prøver jeg å ta meg opp igjen![]()
ikke jeg heller ! Kan vel ikke være godt ?I brunsaus? Det ar jeg aldri hørt![]()
ja veldig snillSå snill han er da <3
FlinkaNå har jeg nåddkveldens mål![]()
Skulle strikke ermene på genseren til dattera, men så mista jeg tusen masker :/ blir litt motløs når det skjer. Hvilken genser strikker du?Sitter og strikker og strikker og strikker. Har en genser til mannen jeg enda ikke er ferdig med. Fikk fullstendig stans etter at minsten ble født og nu prøver jeg å ta meg opp igjen![]()
Veldog fint! Men har ingen oppskrift, så blir mye sånn prøving og feiling. Tar tid det og. Men blir nok bra til sluttdet er så fint det![]()
Hva var det daNå har jeg nåddkveldens mål![]()
Snill gubbeja![]()
Jepp følger med
liker ikke at lillegutt blir påvirket av vondter :/ han sparker mindre, men det er klare spark fra han når han sparker![]()
Ja, når jeg er gravid såHahaha! Ja, det var vel stemmene deres som var det største støymomentet, liksomSå bra du har godt sovehjerte da
![]()
Hurra! Du er flinkNå har jeg nåddkveldens mål![]()
Skulle strikke ermene på genseren til dattera, men så mista jeg tusen masker :/ blir litt motløs når det skjer. Hvilken genser strikker du?
Hei på deg! Koselig at du tar deg turen inn herHalloooo på dere!!![]()
absoluttSnill gubbe![]()
Hei kjæreHalloooo på dere!!![]()
Ja, det er bare å prøve seg framvi får se hvordan det blir over helgen så kutter ved ned til en timeåja hehe
![]()
ikke santdet er søren meg ikke lett å få av...