Skravletråd April

å så deilig! :) jeg hadde låst noe i ryggen og nakken som gjorde at jeg fikk vondt i magen. når mannen masserte dette så forsvant smertene :D
skal lage meg kvelds så skal jeg prøve å legge meg tidlig. N sover ikke enda, men hun er trøtt så det er en time tidligere enn igår! håper det snart retter seg :)

å så deilig! :) jeg hadde låst noe i ryggen og nakken som gjorde at jeg fikk vondt i magen. når mannen masserte dette så forsvant smertene :D
skal lage meg kvelds så skal jeg prøve å legge meg tidlig. N sover ikke enda, men hun er trøtt så det er en time tidligere enn igår! håper det snart retter seg :)
Høres herlig ut med massasje

Det værste bråke arbeidet er gjort,og jeg sover like godt hele tiden :p de var søte når de skiftet bordkledning utenfor soverommet mitt kl 7 om morgenen da hvisket de til hverandre :p
Hahaha! Ja, det var vel stemmene deres som var det største støymomentet, liksom :D Så bra du har godt sovehjerte da :)

Sånn var det her også, sovnet ikke før 22 og sånn, og da var hun ødelagt dagen etter på, derfor så kuttet vi dupp, eller faktisk så sov hum annenhver dag i en mnd eller noe :p

Ja,jeg anbefaler de til sånn barnehage bruk og sånn, ellers også men jeg personlig syns det er greit å ikke legge alt for mye i en kjole som kan bli ødelagt av maling og div :)
vi får se hvordan det blir over helgen så kutter ved ned til en time :) åja hehe :p
ikke sant :) det er søren meg ikke lett å få av...

Er kjempegodt! Men nu er jeg generelt ganske glad i både makaroni og spaghetti i brunsaus med eller uten annet. Det bare funker, syntes dattera mi og da hu fikk prøve det :P
Jeg er glad i pasta, men aner ikke hva jeg skal ha til av grønnsaker og slikt

Back
Topp