Oh yes elsker lønnHurra. Gøy med lønn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes elsker lønnHurra. Gøy med lønn
![]()
I brun saus? Det har jeg ikke prøvd før. Hjemmelaga?
Haha, ja der sier du noe ;-)
Synes det er godt jegDet hadde vi i barndommem
Det hadde vi i barndommem
Ja det kan jo ikke skjules i all evighet.Altså. Dilemma! Faren til mitt barnet mitt som er på vei, har en bror som sliter selv med å få barn. Broren å kjæresten har nylig satt inn egg for å prøve. De er veldig følsomme på området, men jeg kjenner jeg blir så provosert! Skal ikke vi/jeg få glede meg over spiren i magen? Verden stopper ikke opp! Å nå vil ikke min mann fortelle det til broren før de vet om eggene sitter. Men hva om de ikke gjør det da?
Jeg er fortvilet- for katta må ut av sekken på ett vis! :/
Ja han skulle få bestemme bildenekoselig når mannfolka gjør ting ikke bare vi![]()
Mannen er så ubesluttsom på bildene jeg skriver så stygtN er over 2 år og henne har enda ikke bokmen men sånn er det. vi har alle bildene klare, men klarer ikke bestemme meg
![]()
Det hørtes så snodig ut at jeg nesten må prøveFiskekaker i brunsaus er jaggu godt det, spesielt hvis du har spaghetti attåt. Men det kan hende det bare er jeg som har rar smak![]()
Ja nå er jo jeg klar til å skravle ;-)Ja jeg vet. Tenkte å ligge i sengen å skravle litt da
. Bare for å få strekket ut ryggen litt
![]()
Må innrømme jeg ikke har spist det siden jeg flyttet hjemmefraSynes det er godt jeg
Fikk det servert selv for mange år siden og ville prøve det her også.
Falt i smak hos alle![]()
Vi hadde pastaskruer her også, har fått servert med makaroni ogsåDet hørtes så snodig ut at jeg nesten må prøve![]()
Tips til neste uke kanskje?Må innrømme jeg ikke har spist det siden jeg flyttet hjemmefra
Får forwslå det til mannenTips til neste uke kanskje?![]()
Du får gjøre detFår forwslå det til mannen![]()
Sånn var det her også, sovnet ikke før 22 og sånn, og da var hun ødelagt dagen etter på, derfor så kuttet vi dupp, eller faktisk så sov hum annenhver dag i en mnd eller noedet var finjeg glemte av det helt igår siden N sovnet så sent
skulle spørre idag, men så sover henne ikke enda
![]()
håper hun sover snart. fortsetter det sånn må vi kutte ned dagsoving enda mer![]()
Jeg gir meg ende over. En matrett som har gått meg hus forbi, og jeg elsker matVi hadde pastaskruer her også, har fått servert med makaroni også![]()
ja veldig bra faktiskGått greit i dag selv med litt utstyr på kroppen?
da dro han hahaDu får gjøre det![]()
Det får jeg snartDet hadde vært godt :-D
Kb elsker jo fiskekaker såDu får gjøre det![]()
Dro han for å kjøpe mc Donald til deg?ja veldig bra faktisk?
da dro han haha
Det får jeg snart![]()