Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tennene kommer vel når de kommerhusker det tok tid fra hun gråt og var våken til tennene dukket opp her og![]()
det er helt jævlig for meg som mammahun brått reiser seg opp på natta og hylgriner. ved kroppskontakt så gråt henne mer
det er hyling på fult nivå. ingenting å gjøre med heller... heldigvis kun hatt noen netter men ikke mange nå siste tiden
![]()
Fiskekaker i brun sausHva var det da?![]()
JaSå koselig da![]()
Jeg syns sånt er så koselig men gubben kom meg i forkjøpetså koselig![]()
de kommer når de kommerTennene kommer vel når de kommerstresser ikke med det.
Off jeg har lest om sånn nattskrekk, det høres jo grusomt utkan tenke meg at det var tøft.
koselig når mannfolka gjør ting ikke bare viJeg syns sånt er så koselig men gubben kom meg i forkjøpet
Jeg skal pynte litt og skrive så kan kan få lime inn bildene![]()
Nei :/ får smiske littHar han ikke kontanter da?
N er over 2 år og henne har enda ikke bokJahaha snart 9mnd siden hun kom til verden å vi har ikke skrevet eller limt inn ett eneste bilde i boka
![]()
Slapper av endaslapp av når du kan![]()
Hehe, ikke egentlig men jeg er her endaHaha, du er genialt lur![]()
Jo bedre. Tok paracet når jeg gikk inn døra på jobb. Det tok ikke alt, og jeg kjenner det litt enda. Men absolutt leveligHvordan er hodet nå?
Sikkert lurt å slappe av når du kanI dag har jeg vært så sliten at jeg har lagt på sofaen å stirret ut i intet.. fikk tatt meg en dupp og da ble det litt bedre . Litt mer energi nå. Skal hjelpe mannen litt i kveld så blir ikke så mye skravling :/
det var finSlapper av enda
Også skulle jeg jo vise deg kjoler fra ebay,men jeg hadde bare denne som var ren
![]()
Gått greit i dag selv med litt utstyr på kroppen?Så deiligher sover snuppa også nå. Med stripsa armer og slange i nesa :/
Så koselig ♡Nå sitter mannen å limer inn bilder i babyboken til J![]()
Hva da?Middagsrester til kvelds![]()
Mhm akkurat sånn er detNei nå er det vår![]()
Godt det ble litt bedreJo bedre. Tok paracet når jeg gikk inn døra på jobb. Det tok ikke alt, og jeg kjenner det litt enda. Men absolutt levelig![]()