Sov godt du ogSov godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt du ogSov godt![]()
Er du usikker???Helt til jeg ble usikker på talla
Hvor lang da???Troe jeg tar ferie nå
Men det er verdt detFår håpe det ;-)
Men dyr da, så får ta litt av en sparekonto og betale tilbake senere ;-)
Strålende innsatsHaha, ble jammen en del innlegg på meg og oppdaget jeg![]()
Hvis ikke jeg husker feil, så hadde jeg 145 innlegg på topplista på 22 plass i går kveld![]()
Så blitt ca 340 på meg bare i ettermiddag/kveld ;-)
Får være godkjent, lenge siden sist jeg skrev så mye på en dag ;-)
I gamle dager jaJa det er jo en normal dag omtrent det![]()
Ja vi får håpe det ;-)Men det er verdt det![]()
Ja hjalp da litt på vei iallefall ;-)Strålende innsats![]()
Noe sier meg at du ikke har sett på "keeping up with the Kardashians" hoho flaut å inrømme det, men jeg er blod fan.Oh. Jeg aner ikke hvem det er engang...![]()
LipglossEeh.....jeg er snart 40 århva er det?
Det er helt santNei det er vanskelig![]()
Lille mann mann ble dårlig så ble liggende oppe hele natt. . Omtrent. Bare ikke herNei sitt oppe litt til da![]()
God morgenGod morgen jenter. Sovet noe i det hele tatt?
Har ikke lagt megGod morgentidlig oppe du å. Lille J våknet 4:45
![]()
Oii daHar ikke lagt megvel å si sovet 1 time til nå. L har vært veldig hissig og har vondt i magen. Kom akkurat fra en trilletur. Nå ligger han i vogna og har sovnet. Men spiser frokost for å være sikker at han har sovna. ..kanskje få noe søvn om han ikke våkner.... liker lite at L har så vondt; (
Noe sier meg at du ikke har sett på "keeping up with the Kardashians" hoho flaut å inrømme det, men jeg er blod fan.
Hun ene av de søstrene har en egen lipgloss kolleksjon, de er vist veldig bra![]()
Haha! Jeg så en episode og så måtte jeg se en til, og en til. Så var skaden skjeddHaha - nei. Ikke my cup of tea![]()