Skravletråd April

Ikke mye nå.. ham skal begynne på noen sprøyter som skal hjelpe :)
Så bra :) mamma vil ikke ta cellegift det er hennes utvei. Leddene er så ødelagt da hun har dette i mange år men først for noen år siden at legen trodde henne

Vet å ta seg betalt her :/ men vil ikke være lonely på offentlig bad heller... Vurderer å starte med det i helgen så jeg kan få myknet meg opp. N ville ha kost seg masse :)
Her er det terapibad,så det er en god del varmere enn vanlig basseng, herlig. Er der 2 dager i uken. En med fysio og en med familien :)

Så bra :) mamma vil ikke ta cellegift det er hennes utvei. Leddene er så ødelagt da hun har dette i mange år men først for noen år siden at legen trodde henne
Det er vel cellegift i de sprøytene han skal begynne med. Han har ventet med de til vi ble gravide og sånn :)
Kjedelig å ikke bli trodd :(

Blir polar M400 troe jeg ;-)

En av spesialpedagogene som er innom jobben min hadde en sånn, så fikk se.på den og sånn. Og hun var veldig fornøyd og.mente den var den enkleste av alle.sånne duppedingser å skjønne :-P

PS: gidder ikke rette skrivefeil :-P
Da blir den nok perfekt for deg:D

Det er vel cellegift i de sprøytene han skal begynne med. Han har ventet med de til vi ble gravide og sånn :)
Kjedelig å ikke bli trodd :(
Skjønner han må ta det :) ja dessverre skjer det alt for ofte :/

Back
Topp