Ja det spørsOm det antallwt innlegg vi skulle ha er riktig i tråden hvertfall
Skulle hatt Sara her nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det spørsOm det antallwt innlegg vi skulle ha er riktig i tråden hvertfall
Det tror jeg nokKan vel være jeg er oppe i noe sånt selv og nå etter denne skravlingen ;-)
Så braIkke mye nå.. ham skal begynne på noen sprøyter som skal hjelpe![]()
Iallefall bedre enn snop ;-)Det er jenta si det!![]()
Alt hjelperBle ikke så mye fra meg, men fikk da noen på tampen![]()
Noen som har sjekket tallene?Jeg er virkelig imponert!!
Regner med det er riktig altså. Vi har uansett merJa det spørs
Skulle hatt Sara her nå...
Her er det terapibad,så det er en god del varmere enn vanlig basseng, herlig. Er der 2 dager i uken. En med fysio og en med familienVet å ta seg betalt her :/ men vil ikke være lonely på offentlig bad heller... Vurderer å starte med det i helgen så jeg kan få myknet meg opp. N ville ha kost seg masse![]()
Klar for en ny dag i morgenBlir brått stille imorgen da, hvis alle er slitne etter idag?![]()
Vi startet medNoen som har sjekket tallene?
Jeg er nervøs og er ikke helt sikker![]()
Mye sannsynligGår varm kanskje?![]()
Det er vel cellegift i de sprøytene han skal begynne med. Han har ventet med de til vi ble gravide og sånnSå bramamma vil ikke ta cellegift det er hennes utvei. Leddene er så ødelagt da hun har dette i mange år men først for noen år siden at legen trodde henne
Liker å tro detAlt hjelper
Haha, effektivitet er viktigIngen mulitquoting fram til tolv damertrenger de innleggene vi kan få. Hehe
![]()
Takk for svarSælashorts![]()
Så deilig !Her er det terapibad,så det er en god del varmere enn vanlig basseng, herlig. Er der 2 dager i uken. En med fysio og en med familien![]()
Da blir den nok perfekt for degBlir polar M400 troe jeg ;-)
En av spesialpedagogene som er innom jobben min hadde en sånn, så fikk se.på den og sånn. Og hun var veldig fornøyd og.mente den var den enkleste av alle.sånne duppedingser å skjønne![]()
PS: gidder ikke rette skrivefeil![]()
Skjønner han må ta detDet er vel cellegift i de sprøytene han skal begynne med. Han har ventet med de til vi ble gravide og sånn
Kjedelig å ikke bli trodd![]()
HihiTror aldri jeg har vært så aktiv som idag, jeg!heia sengeliggende gravid..
![]()
Får håpe det ;-)Da blir den nok perfekt for deg![]()