Skravletråd April

Haha, ble jammen en del innlegg på meg og oppdaget jeg :-P

Hvis ikke jeg husker feil, så hadde jeg 145 innlegg på topplista på 22 plass i går kveld :-P

Så blitt ca 340 på meg bare i ettermiddag/kveld ;-)

Får være godkjent, lenge siden sist jeg skrev så mye på en dag ;-)
Strålende innsats:D

Oh. Jeg aner ikke hvem det er engang... :p
Noe sier meg at du ikke har sett på "keeping up with the Kardashians" hoho flaut å inrømme det, men jeg er blod fan.
Hun ene av de søstrene har en egen lipgloss kolleksjon, de er vist veldig bra :D

God morgen :) tidlig oppe du å. Lille J våknet 4:45 :o
Har ikke lagt meg:( vel å si sovet 1 time til nå. L har vært veldig hissig og har vondt i magen. Kom akkurat fra en trilletur. Nå ligger han i vogna og har sovnet. Men spiser frokost for å være sikker at han har sovna. ..kanskje få noe søvn om han ikke våkner.... liker lite at L har så vondt; (

Har ikke lagt meg:( vel å si sovet 1 time til nå. L har vært veldig hissig og har vondt i magen. Kom akkurat fra en trilletur. Nå ligger han i vogna og har sovnet. Men spiser frokost for å være sikker at han har sovna. ..kanskje få noe søvn om han ikke våkner.... liker lite at L har så vondt; (
Oii da :o uff kjenner den følelsen. Vi sleit masse med mageknipe da J var yngere. Men hadde det aldri så seint på natta. Føler med deg. Håper du får deg litt søvn snart :)
Det er ikke no koselig å se at de små har det vondt. De blir jo så slitne av å ha så vondt :(

God morgen :-). Ble tidlig kveld på meg igår og altfor tidlig morgen med mini som er lys våken

Noe sier meg at du ikke har sett på "keeping up with the Kardashians" hoho flaut å inrømme det, men jeg er blod fan.
Hun ene av de søstrene har en egen lipgloss kolleksjon, de er vist veldig bra :D

Haha - nei. Ikke my cup of tea :p

Back
Topp