Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk nå sover begge 2 . Herligt. Nå ska eg bara ta ut av oppvaskmaskinen å så legga meg i sengen å vara på bvJa, skjønner deg godt. Sender deg en klem og håper du får slappe av ikveld ♡
Joda jlart detJeg blir ikke med!
Åh, syns det er det verste som fins! Men det er jo såklart fordi magemusklwne mine er helt elendig svakeOrker ikke gjøre det når jeg er mett i magen
Synes ikke situps er så ille jeg![]()
hehe ja går jo an. ellers er jo havregrøt godt daJeg får vel prøve flere ganger og se om de spiser litt da![]()
Mine 2 sover begge nu. HerligtDa var det to sovende barn her![]()
På gulvetTror da ikke det. Gjør du det på ball eller på gulvet?
Så snart du er daDa er muligens høyttalerne sprengt. Oppdatere driverne til lydkortet?
Hvis jeg presser meg selv hardt nok så jaHaha, holder med deg i denVille heller ikke gjoet det når mannen var hkemme. Han er en ertekrok. Tror du du greier 150?
Åååja! Ja kan være lurt å se igjennom den ja! Gikk det greit på oppgjøret?Bare huske å fikse selvangivelsen.
Så herligDa var det to sovende barn her![]()
Haha, magemusklene er ikke der de skal væreJoda jlart det
Haha, da stopper kunnskapen min i hvert fall![]()
![]()
Hva mener du ?Så snart du er da![]()
Det er jentungen lei av fordi hun har spist så mye av dethehe ja går jo an. ellers er jo havregrøt godt da
Hurra for detDa var det to sovende barn her![]()
Hehe, høres ut som noe min mann kunne sagt ogsåHvis jeg presser meg selv hardt nok så ja
Hadde gubben vært hjemme hadde han vel sagt "500 sit ups, barna på treningen klarer mere enn deg" eller noe sånt![]()
Jeg skal invistere i en apple lader tror jeg, men de er så sabla dyreSkummelt altså! Mannen er elektriker så jeg kan bare glemme å kjøpe sånt![]()
Ble endelig 1 sovende barn her.Da var det to sovende barn her![]()
Det er stilt her, skal snart gå å sjekkeDa var det to sovende barn her![]()