Flinke duKjøkkenet vaska.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke duKjøkkenet vaska.![]()
Driver å leker bareSamme her![]()
S6 faller sikkert endel i prisJeg kjøper ikke telefon selv, men tror sjefen hadde hatt problemer med den prisen.
Håper bare min s4 holder til den blir litt billigere, men begynner å tvile
Går da framoverHvem er denne 6.000 igjen alle prater om, det er da bare 4.725 igjen![]()
Mannen, men han spiller. Gidder ikke bosse han ut på kjøkkenet. Tar det bare etterpå.Aaah. Den problematikken, ingen andre som kan ordne?
Var ikke detDet var ikke så ille![]()
Alltid noe å gjøreHåper jeg også, så jeg får starta på det jeg skal![]()
Greit det daLucky you. Kan heldigvis bare ringe stepappa om jeg ikke forstår alt da
Så er alltids hjelp å få!![]()
Tja....Barn er lagt. Mannen er på trening. Så satt man her dawhat to do?
Kanskje det er håp for at mi roer segDet var mi også, har roet seg en del nå![]()
Nå ble jeg bittelitt sjalu siden du har en sovende baby på deg, jeg savner den periodenHaha, samme her... men jeg har sovende baby på meg også da. Så ikke baaaare lat![]()
Joda, greit å variereAlltid spennende det![]()
Absolutt ikkeRolig i dag?
Min også! Han er god på mye som jeg ikke er god på. Og omvendtJa, sånn byråkrati greier passer han bedre enn meg![]()
Jeg får vel prøve flere ganger og se om de spiser litt daååhh her er det kjempe poppis
God kveldGod kveld alle sammen!
Hva gjør dere i kveld?
Jeg har funnet frem chips og dip. Skal kose meg maksimalt med litt selvangivelse nå -.-
Oh yes I know. Skravle skravleTja....du vet hva jeg hadde gjort!
![]()
Men vi kan klare detEr en god del ja![]()
God innstillingEr alltid håp
Kult, hvilken?Har bestilt meg ny tlf![]()