Kjekt med mannfolk til tiderHehe, akkurat derfor setter jeg mannen på saken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt med mannfolk til tiderHehe, akkurat derfor setter jeg mannen på saken![]()
Woho, braAiiight! J våkna, så duppa jeg av litt med henne. Meeen now I'm back![]()
Eneste som roer jentaFlinke du![]()
Det var ikke så illeDen koster 399![]()
Ikke dårlig! Hvor mange ble det?Må ta noen sit ups ! Strax tilbake
Har lite tro på det. Har vært i kontakt med enhetsleder, men hun kunne ikke si noe om de hadde plass da:/ok tror du at dere får plass?
God bedringFår se om det blir jobb på meg i morgen. Bekkenet er helt på bærtur og korsryggen er vond. Kjenner jeg var på gravidtrening igår, svakt småstøl etter ikke å ha trent på over ett år annet enn turer.
Ikke tving den syke kroppen !!Må ta noen sit ups ! Strax tilbake
Aaah. Den problematikken, ingen andre som kan ordne?Joda, men så var det det å legge fra seg babyen igjen da. Heje. Får se om en stund om det kanskje går...
Haha, samme her... men jeg har sovende baby på meg også da. Så ikke baaaare latSjæl. Men jeg orker ikke stå opp av sofaen. Haha herregud så lat jeg er nå![]()
Hæ?!Må gjøre litt husarbeid
Jeg så detHar lagt ut bilde![]()
Vurderer akkurat det samme her ogsåSå fin! Lurer på om kontoen må bli litt slankere nå ja!
Hehe, akkurat derfor setter jeg mannen på saken![]()
Så braJeg så det![]()
Ja, rekker det aldri på dagenHæ?!på kvelden??
Hihi, alltid godtHurra for at det nærmer seg leggetid for småtroll![]()
ååhh her er det kjempe poppisJeg prøvde meg på semulegrynsgrøt her også, men var visst bare jeg som likte det![]()
Ja, sånn byråkrati greier passer han bedre enn megKjekt med mannfolk til tider![]()
Heia RonjaRGod bedring
Håper formen er bedre i morgen!