Yey flink duNå har du inspirrert meg så nå må jeg også prøve. I morgen skal jeg (prøve/gidde) å ta 150 sit ups.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey flink duNå har du inspirrert meg så nå må jeg også prøve. I morgen skal jeg (prøve/gidde) å ta 150 sit ups.
Det kunne vært no!Tar en fellesrunde i morgen
Hvis du trykker på volumknappen for pcen da, den volumknappen som er på selve tastaturet liksom? Tror det kan ha noe å si, men er ikke helt sikker
Feil innstillingMen jeg haaaater situps!![]()
Hva er det du teller ned til?Jepp, skjedde i fjord, og året før..
Det blir braI morgenbare vent du
![]()
Jepp, vi får gjøre detTar en fellesrunde i morgen
Haha! Jeg var der da det skjedde!Hehe, jeg måtte le men enda godt det gikk bra![]()
Tror da ikke det. Gjør du det på ball eller på gulvet?Feil innstilling![]()
Bhaha, jeg forventer snap da!Haha du skal få snapchat 20:00 i morgen mens jeg tar deeller nei, du jeg må ta det tidligere på dagen
gubben kommer til å mobbe meg
gjør det når han ikke er hjemme
![]()
Orker ikke gjøre det når jeg er mett i magenHaha, "i morgo i morgo, men ikkje idag"Hater situps jeg..
Joda,men uansettTallene er som regel ferdige - også har man jo fått papirer i posten! Bare å sjekke at det stemmer![]()
Haha, da stopper kunnskapen min i hvert fallDen er på full volum![]()
Skrudd opp lyden både i vlc og på pcen? To ulike lydinnstillinger på de
Jeg blir ikke med!Tar en fellesrunde i morgen
Jepp, skjedde i fjord, og året før..
Haha, holder med deg i denHaha du skal få snapchat 20:00 i morgen mens jeg tar deeller nei, du jeg må ta det tidligere på dagen
gubben kommer til å mobbe meg
gjør det når han ikke er hjemme
![]()
Da er muligens høyttalerne sprengt. Oppdatere driverne til lydkortet?Selvsagt
Alt står på fullt. Har til og med sjekket inne på mikseren at vlc står på fullt..
Er nok bare elendige høytalere.
Bare huske å fikse selvangivelsen.Hva er det du teller ned til?
Skummelt altså! Mannen er elektriker så jeg kan bare glemme å kjøpe såntHaha! Jeg var der da det skjedde!
Jeg begynte å le. Mens broren min ropte "åååh dæven steike, så du det der?? Shiiit asss"hahaha!
Lag en tråd om ddetDet kunne vært no!