De gjör eg og men de e tydligvis en som ikkje vill sova alls idagSynger natta sanger nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De gjör eg og men de e tydligvis en som ikkje vill sova alls idagSynger natta sanger nå
Hun sovna til slutt herDe gjör eg og men de e tydligvis en som ikkje vill sova alls idag
Kan du trygt si. Ser ikke ut som om vi kommer gjennom leksene i dag.Æsj da det er kjipt
Ok da trenger vi bare aktive sjeler i 6 timer må ha 1000 innlegg timenPå hele![]()
Vi var jo så aktive i gårOk da trenger vi bare aktive sjeler i 6 timer må ha 1000 innlegg timen![]()
Hvor gammel er hun?Hun har jo vært våken siden 2 :O
Pass på det bekkenet altsåFår se om det blir jobb på meg i morgen. Bekkenet er helt på bærtur og korsryggen er vond. Kjenner jeg var på gravidtrening igår, svakt småstøl etter ikke å ha trent på over ett år annet enn turer.
Vi må klare detteOk da trenger vi bare aktive sjeler i 6 timer må ha 1000 innlegg timen![]()
Det er det, kjøpe eller lage?Er godt det
9 mnd idagHvor gammel er hun?![]()
Håper hun sovner snartJa väl nå e det leggetid för minste. Idag har hon nekta å sova middag å lika ligger hon her å turner i sengen
Er igjen enda![]()
Kommer med engangEr igjen enda![]()
Hva synger du?Synger natta sanger nå
Det kan gåDet er litt vanskelig 6000 innlegg på 6 timer...
Sov så, lille vennHva synger du?