Det er braNå sover hun da. For øyeblikket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braNå sover hun da. For øyeblikket
Vi må prøveDet kan gå![]()
Så kjipt daFår se om det blir jobb på meg i morgen. Bekkenet er helt på bærtur og korsryggen er vond. Kjenner jeg var på gravidtrening igår, svakt småstøl etter ikke å ha trent på over ett år annet enn turer.
Ja kjenner jeg må bli flinkere til det. Jobber egentlig bare 62.79% aften stilling nå siden vi ikke har barnehageplass før august. Men tar en del ekstravakter også siden gubben går arbeidsledig ennå. Og de er ikke supergode å tilrettelegge på jobb for meg annet enn at jeg slipper de tyngste pasientene. Men har likevel fulle lister og gjerne alarmtlf.Pass på det bekkenet altså![]()
Uff da . Så ille?Kan du trygt si. Ser ikke ut som om vi kommer gjennom leksene i dag.
Håper det holderDet er bra![]()
Hva skal du gjøre*Må gjøre litt husarbeid
TakkGratulerer med 9-månedersdagMorsom alder
![]()
Så bra. Min e våken endaHun sovna til slutt her
Den har jeg ikke hørtSov så, lille venn
Mi soverHurra for at det nærmer seg leggetid for småtroll![]()
Jaaa det må viVi må prøve![]()
Uff. Høres ut som du har det for tungt på jobb likevelJa kjenner jeg må bli flinkere til det. Jobber egentlig bare 62.79% aften stilling nå siden vi ikke har barnehageplass før august. Men tar en del ekstravakter også siden gubben går arbeidsledig ennå. Og de er ikke supergode å tilrettelegge på jobb for meg annet enn at jeg slipper de tyngste pasientene. Men har likevel fulle lister og gjerne alarmtlf.
Krysser fingrene for drtHåper det holder![]()
Leggetid for henne og?Så bra. Min e våken enda
Ja hoppas det känner eg er helt utsliten idag. Har liksom ikke fått fri 10 minut fra henne på hela dagenHåper hun sovner snart