Sover ikke på natta uansett jegKunne tenkt meg en dupp men redd for å ikke få sove i natt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover ikke på natta uansett jegKunne tenkt meg en dupp men redd for å ikke få sove i natt da![]()
Har meget trøtte unger i dag så bruker halve ettermiddagen på å forberede de på å gjøre lekserHer er leksene ferdig![]()
Klart detHa ha du gjør det ja
Ja, det sies det, krysser fingrene for dere ♡ og sender litt babystøvJa veldig trist.. Tusentakkja skjønner det, håper det går fort, min 2 spontanabort nå og har også nylig hatt konisiering av livmorhalsen, så føler jeg hadde vært igjennom nok i det siste men neida, får håpe alle gode ting er 3 som de sier
![]()
Har slitt med det jeg også så vil ikke sjanger på å gjøre det enda verreSover ikke på natta uansett jeg![]()
ÅjaGreit å slappe av til han kommer ja
Storebror har vært på fotball i hele vinter han![]()
Se der ja, det kan være lurt å haJo trenger sokker!haha!
Tar det til helgaHa ha sorry![]()
På jobb. Overtid i hele kveld og mot natt. Og jobb imorgen. Så ser han 1545 imorgen før jeg drar på jobb 16Hvor er mannen?
Til meg hele den karamellpuddingen?
Man lærer noe nytt hele tidenHaha visste ikke det gikk jeg
Ble ca 10 min,men det å bare ligge å slappe av var veldig behageligHåper du fikk sovwt litt
Nei, du har i grunn rett. Men, jeg veit jeg ikke sover uansett,så da unner jeg meg en dupp i ny og ne vet det ikke blir i morgenHar slitt med det jeg også så vil ikke sjanger på å gjøre det enda verre![]()
Æsj da det er kjiptHar meget trøtte unger i dag så bruker halve ettermiddagen på å forberede de på å gjøre lekser![]()
Litt sutring da jeg satte han i bilen fordi han ikke fikk leke med bilnøkkelenOj! Sjeldenhet. Ingen skrik heller?
Er bra detKlart det![]()
Å ja er som regel detBle ca 10 min,men det å bare ligge å slappe av var veldig behagelig![]()
Kjenner til den. Bilnøkkelen er stasLitt sutring da jeg satte han i bilen fordi han ikke fikk leke med bilnøkkelen
Ah så kjipt daPå jobb. Overtid i hele kveld og mot natt. Og jobb imorgen. Så ser han 1545 imorgen før jeg drar på jobb 16
Hvordan er det med deg?Å ja er som regel det