Hehe, der er lov syns jegMye skrivefeil fra meg og tror jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, der er lov syns jegMye skrivefeil fra meg og tror jeg![]()
Har ikke tid til å rette skrivefeil nåMye skrivefeil fra meg og tror jeg![]()
huff stakkars :/
De er fineBestilt et pannebånd til hver av ungene.kivat sine<3
På en knapp halvtime...784 igjen nå
Hva er en rumper?Jeg lånte en rumper fra memini av venninna mi på søndag til fotograferinga. Hu spiste kake med den, så har jeg helt glemt det bort, så slang den inn i maskin nå![]()
Helt klart. Men nå må det bare skrives i 30 min tilGår på helsa løs dette![]()
Åja! Jeg syns dere har vært kjempe flinke!Ikke i kveld har god unnskyldning. .. haha![]()
pleier ikke å gjøre det, men må bare vite om den blir rein, siden jeg har lånt denÅ vente på vaskemaskinen er skikkelig kjedelig![]()
ja det er kjiptKjedelig. Må legge meg jeg og..
Må bare ordne noe småting først..![]()
En rumper fra memini som jeg lånte av venninna mi til fotografering, som er full av kake, liggi siden søndagHva har du i maskinen ?
Noen Lunde rolig tempoJeg har kostet murpuss,snakket med søsteren min og dusjet![]()
Tror det var det jaJa det er det...
Og var det ikke 9200 innlegg i går?
Var det mer trøkk hele dagen da kanskje..
Det syns du vel jaDet var flonk søster
Så kjipt daHengt seg opp igjen.. Oppdaterer men ikke noe nye innlegg kommer til syne
Spørs om det jaBlir brått stille imorgen da, hvis alle er slitne etter idag?![]()
Ble liv i min igjen når jeg kom meg opp av sofa, hentet lader og gikk på doMin er dau
Nei.. Ikke i kveldHar ikke tid til å rette skrivefeil nå![]()
Så kan vi ha gangsaperr i morraHelt klart. Men nå må det bare skrives i 30 min til![]()
Oi, er hun fortsatt våken?hadde en liten spisepause også så måtte svare litt tilbake![]()
N kaster ball på pappa. hun er så sykt overtrøtt altsåmen det er ikke så mye å gjøre med det :/
Krysser fingreKlarer dagens oppgave med glans tror jeg![]()