noen folk i helsevesenet er helt høl i hodet altsåNei.. Det gjorde ikke akkurat jeg følte meg bedre..... Snakk om å sparke folk som allerede ligger nede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen folk i helsevesenet er helt høl i hodet altsåNei.. Det gjorde ikke akkurat jeg følte meg bedre..... Snakk om å sparke folk som allerede ligger nede
Her trenger vi en RonjaHva er tollgrensen igjen?
Jeg lånte en rumper fra memini av venninna mi på søndag til fotograferinga. Hu spiste kake med den, så har jeg helt glemt det bort, så slang den inn i maskin nåHva ligger der?![]()
Oioi, går dette tro??Under 1000 igjen nå
Da må dere sette ny rekord tror jegDa begynner vi å nærme oss med store skritt klarer dette under 30 min![]()
En rumper fra meminiHva ligger der?
Ja her må man ha mobilen med på alt under slike målsettingerEr det lov ? Ha med mobilen på do![]()
Hva jobber du med?
Greit at noen vil ta den jobben da![]()
Allerede??? Synes ikke det er lenge siden du fødte jeg :-oHun er rett over 4mnd<3
Vi må jo bare prøveOioi, går dette tro??
hun er 2 år og 5 mndOg hun er 2 år? Kan jo være at 1.5 time er litt for mye.
Men nå er jo klokka 22 gammel tid, så hun burde jo vært trøtt?
Ja vi får håpe det!kLARER DEtte![]()
Det er muligOioi, går dette tro??
Å vente på vaskemaskinen er skikkelig kjedeligKjenner at jeg burde legge meg, men må sitte oppe å vente på vaskemaskin
Bra å bevege seg litt jaMåtte bytte ligge stilling blod er fint å tilføre fingrene litt![]()
Er bare nødt... Til å gå...Det MÅ gå![]()