Gjør vel det.Begynner jo nærme seg leggetid. Dabber vel litt da :/
Men bare tusen til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør vel det.Begynner jo nærme seg leggetid. Dabber vel litt da :/
jeg har en historie med meg så de følger meg veldig tett pga det!så glad for det, for er ikke alle som har det sånn :/
Ja du får gjøre detMen jeg må nesten lage meg mat nå da, siden mannen ikke gjør det
Lykke tilSå spent på kontroll i morgen hos hs.
Så braNei stille nå
Måtte bytte ligge stilling blod er fint å tilføre fingrene littGod bedring![]()
Det kan det, men da kan ikke alle legge seg..Kan jo gå
Det får du ta deg tid tilMen jeg må nesten lage meg mat nå da, siden mannen ikke gjør det
jeg og. er litt for hønemor føler jegNoen ganger blir jeg litt sliten av meg selv. Prøver å tenke at hvis ho ikke lager lyd så har ho det bra. Ho er vanligvis flink til å si fra at ho trenger oss.
Hva ligger der?Shit ! Nå er jeg sykt avhengig av at den tingen i vaskemaskinen blir rein![]()
Her ja, men trolig mindre andre steder på forumetSkjønner ikke at det har roet seg jeg da men![]()
Synes det raser på her![]()
Drømmer han?Urolig gutt hører jeg
Huff da:/Urolig gutt hører jeg
Hehe må ofre noe for felleskapet *glise*Haha, ja da går det hardt utover helsa![]()
Hørtes deilig ut
Ny farge på håret?
Hva ligger der?Shit ! Nå er jeg sykt avhengig av at den tingen i vaskemaskinen blir rein![]()
Bare en tilfeldighetHaha, hva du kan!!![]()
Gjør vel det.
Men bare tusen til?
må ha vært dobbelt så ekkelt da?Hehe. Det gjør det. Husker det var slik med gutta og![]()