Hehe, sikkert søtKjempeflink og full av maling![]()
Gått bra på jobb ?
Går flott på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, sikkert søtKjempeflink og full av maling![]()
Gått bra på jobb ?
Ikke så ille784 igjen nå
Appen hengt seg opp![]()
Høres jo veldig bra ut det da :-Dhun utvilker seg masse om dagen. både av forstålse og språk + henne ligger langt foran på fin motorikken og grov motorikken![]()
fikk bare skryt av henne jeghun er ikke klar for bleieslutt enda, men hun er jo bare 2 år og 5 mnd da
jeg sluttet når jeg var 4 xD
hun er en vandrer så henne leker ikke spesefikk med de og de barna, men med alle og vet hvem de er osv. hun er sjenert når henne skal føre en samtale med voksene og ser bort. men det begynner å komme seg det og![]()
De gjør jo detgjør nok detbarn bruker gjerne lenger tid enn oss voksene på akkurat rutinebrudd
KultJeg må også skjerpe meg![]()
I morgen skal jeg kjøpe meg sånn aktivitetsklokke.
Har gått i bra tempoIkke så ille![]()
jeg kan være på do og da hører jeg ikke henneHender det at du ikke svarer da?
Men qå0 innlegg er veldig bra på en time det var målet mitt i februar pr dag hahaGår av seg selv![]()
Æsj, blir helt opp ned for henne nå daoi da er du effektiv må jeg si![]()
prøvd å legge snuppa, som selvsagt ikke sover endahater rutinebrudd... hun må ha faste rutiner fordi hun er i en fase hvor grenser må settes veldig nøye
Da begynner vi å nærme oss med store skritt klarer dette under 30 min784 igjen nå
Takk for detLykke til i innspurten![]()
Hva jobber du med?Haha.. nei. Vikar
Sjefen pleier sitte i resepsjonen til vanlig. Når hun ikke kan, må noen andre. Og for tiden passer det best at jeg er der![]()
bruker bare lenger tid da og med ei frøken som roper mamma må man være raskEr det lov ? Ha med mobilen på do![]()
Dette går strålendeUnder 1000 igjen nå
Makan til feil og :-oHelt feil !
Dette skal gå braTakk for det