Haha nå slukker mobilen 3% på batteriet igjen vært øyeblikk og jeg må legge meg skal opp om 6 timer hahah blir mer liv i morgen vil jeg troNå blir det liv, rai rai![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nå slukker mobilen 3% på batteriet igjen vært øyeblikk og jeg må legge meg skal opp om 6 timer hahah blir mer liv i morgen vil jeg troNå blir det liv, rai rai![]()
Går på helsa løs detteVondt i armen av tasting nå!
Det sparer man tid påMye rart g usammenhengendehoppe i det å ta det derfra
Haha, er den grå???Bare oppfrisking og skjuling av en viss feil hårfarge...
Tror det altsåJa vi får håpe det!
Ja, kosting er lettDu skulle ta det med ro
Jeg henger ikke helt med...Skjønner ikke hvordan dere henger med i skravletråden,går jo så fort!![]()
Henger ikke med i grunn. Bare skravlerSkjønner ikke hvordan dere henger med i skravletråden,går jo så fort!![]()
Skjønner ikke hvordan dere henger med i skravletråden,går jo så fort!![]()
Matmessig? Ja, jula varer helt til påske og til neste jul igjenHer har jula vart helt til påske![]()
Ja, 9900 føles ikke bra selv om Tamara er greiKjipt å komme så nært og ikke klare det.
Uansett hvor steng eller ei Tamara er så er det 10 000 som er målet.
Koster så mye om snekkerne skal gjøre det..hehe ja..må ofte det.
Er jo natta nåHelt sikkert andre steder som roer seg...
Neeeeiiii!!!Da var det kveld her. God natt![]()
Da må du ha en god natt og sove godtHaha nå slukker mobilen 3% på batteriet igjen vært øyeblikk og jeg må legge meg skal opp om 6 timer hahah blir mer liv i morgen vil jeg tro![]()
Hehe, jeg måtte bareDet skulle stå nøtte kake men mobilen min forandret det hahah
å herregudJa det tar sin tid
Husker en gang jeg bladde gjennom flere 100 innlegg på termingruppen da vi var over 30 aktive medlemmer under en konkurranse for et par år siden
Det var tider det![]()