Skravletråd 8.mars

Hehe, flaks at alle vi er fordelt godt utover landet :-D

Jeg fikk 4 dager før termin sist :) så hvis det samme skulle skje denne gangen så er det ca på langfredag :p
Spennende!!!! :D Og ja, bra vi er spredd rundt i det ganske land!! :)
 
Samme som her. Gutten er 3,5 år og han gleder seg veldig og snakker mye om det, men tror ikke han helt har forstått hva det innebærer full og helt :)

Det blir nok rart for de når det plutselig er en baby her, men vi får krysse fingrene for at det går kjempe bra :)
 
Han ble nettopp 3 år :)
Så han snakker mye om lillesøster, men tror ikke han skjønner alt rundt det og hva det egentlig menes ;)

Puh, det var på en måte litt godt å høre. Jeg har en på 2 1/2, han skjønner ikke så mye heller- Han skjønner at det er en baby i magen, og han vet hva en baby er. Og han vet at han skal bli storebror, men storebror kunne like greit vært et pålegg for han, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg forbi den der.. :-p
 
Ja. Melder eller ringer hun i dag svarer jeg nok ikke, for da er nok det som kommer ut av kjeften ikke pent.
HUn får lære seg å stå på egne ben!! Ærlig talt !! Ta deg en fridag med god samvittighet og plei deg selv godt!! :)
 
Puh, det var på en måte litt godt å høre. Jeg har en på 2 1/2, han skjønner ikke så mye heller- Han skjønner at det er en baby i magen, og han vet hva en baby er. Og han vet at han skal bli storebror, men storebror kunne like greit vært et pålegg for han, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg forbi den der.. :-p
Slik er det med min på 2 1/2 også :)
 
Nå kom mannen opp, han ble ikke omponert over at jeg ikke hadde ryddet opp skjærefjøl og kniv etter jeg ordnet meg appelsin :p ooops, men hører han gjør det så da er det greit ;)
 
HUn får lære seg å stå på egne ben!! Ærlig talt !! Ta deg en fridag med god samvittighet og plei deg selv godt!! :)
Så enig så enig.
Skal på kafe med ei venninne kl 12. Så da svikter jeg for annet kaffeslaberas. Beklager.
Prøver å henge med det jeg kan frem til da ;)
 
Back
Topp